... Wat een ellende, wat een pech (zoals de dokters het noemen) alhoewel pech nog vreselijk zacht is uitgedrukt natuurlijk!!! Ik vertelde dit verhaal net aan mijn vriend en het idee dat iedereen dit dus kan hebben zonder te weten is wel erg schrikbarend. Ook bijzonder dat het niet geknapt is tijdens de bevalling. Dan komt er toch behoorlijk wat druk te staan op je hoofd... Ik wil de kindjes en man van Jelisa heel erg veel sterkte wensen, net als alle andere mensen die van haar houden! Liefs, Caitlin
Wat vreselijk...krijg kippenvel over mijn hele lijf... Onvoorstelbaar om zo jong al te komen te overlijden. Wat een verdriet zal haar gezin hebben. Net in de bloei van je leven met twee prachtige kindjes... Geen woorden om te troosten. Man, kindjes, familie en vrienden heel veel sterkte!!!
Lees zojuist dit enorme trieste nieuws! Heel veel sterkte voor man, kinderen en andere familieleden. Wat vreselijk dat jullie nu zonder vrouw en mama verder moeten. Zo jong, en nu al geen mama meer. Dat de kinderen maar alles over hun moeder mogen blijven horen, zodat ze nooit vergeten wordt! Knuffel voor jullie allemaal.
O, wat een drama, wat verschrikkelijk erg. Ik wens iedereen om Jelisa heen heel erg veel sterkte toe..Ik weet verder niet wat ik zeggen moet, wat verschrikkelijk erg. Merel
Wat vreselijk Zo jong, en dan nog 2 kleine kindjes achterlaten Ik wil alle nabestaanden heel veel sterkte wensen in deze verschrikkelijk moeilijke tijd!
Ik heb er geen woorden voor, dit is echt verschrikkelijk!!! Gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik wil haar man, familie, vrienden en alle andere dierbare van Jelisa heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies!!! Rust zacht Jelisa!!!
Oh, wat vreselijk, wat oneerlijk. Ik wens haar dierbaren, familie en vrienden heel veel sterkte toe.... Liefs, Pinda83
Ik lees het net, wat erg. En 2 kleine kindjes die hun moeder moeten missen, zo vreselijk. Heel veel sterkte gewenst voor de nabestaanden...