rillingen lopen over mijn lichaam zo jong, en zulks kleine kinderen bah bah wat is het leven oneerlijk!! VOor alle nabestaanden en man en 2 kindjes gecondoleerd!!
Wat erg! Zo jong nog en dan nu al je man en 2 kindjes moeten achterlaten. Wens iedereen die haar lief is/was heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit oneerlijke verlies.
Gecondoleerd.... zo oneerlijk... in de bloei van haar leven. Ik wil jou en haar gezin ontzettend veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd. Liefs José
Gecondoleerd Wat een ontzettend treurig iets om zo jong te sterven... heel veel sterkte gewenst voor het gezin, ouders, familie, vrienden en bekenden...
Wat vreselijk wordt hier echt heel verdietig van .... gecondoleerd en heel veel sterkte voor iedereen om haar heen...
Beste Familie Veel sterkte met die zware verlies.Jelisa woont sinds een klein jaar achter ons.Ik hoorde het het weekend dat de achterbuurvrouw was overleden.Verschikkelijk.
Woorden schieten tekort... Ik wens iedereen die deel uitmaakt van haar leven heel erg veel sterkte in deze moeilijk tijd. Liefs..
Wat een gruwelijk bericht. Heel veel sterkte en kracht voor alle nabestaande! In het bijzonder voor haar man en kindjes.
Wat een vreselijk bericht. Via deze weg wensen wij iedereen die haar nu missen moet heel veel sterkte.
Iedereen alvast heel erg bedankt voor de lieve berichtjes.... Het doet mij en straks ook vast haar man en familie erg goed. Ik laat hem dit topic in iedere geval wel lezen... nu nog niet... maar wanneer het allemaal ''iets'' rustiger is. Voor nu zijn er te veel dingen te regelen... Jemig wat gaat er een hoop door ons heen... ik speel de hele dag in mijn gedachten films af van wat wij als beste vriendinnen hebben meegemaakt.. Ben nu bezig voor een stukje wat is ga zeggen op de dienst... Haar man vroeg aan mij of ik ook wat wilde zeggen en dat doet me zo goed... dus dat ga ik zeker doen..! Het is moeilijk de juiste woorden te vinden...maar dat komt goed.