jemig , het is al veel gezegd maar desondanks niet minder gemeend sterkte voor alle betrokkenen en nabestaanden.
Jeetje zeg, wat een schok! Zo jong, twee kindertjes... Wat zullen ze je missen! Ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte..
Ik wil bij deze al haar familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte toewensen in deze verschikkelijke periode, ik ken je niet maar leef mee met het gezin. Lieve groet sillysa
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Je zal zo je vrouw maar moeten vinden. En haar kindjes verder moeten opgroeien zonder ooit mama nog te zien. Een kus van mama voor het slapen gaan een handje dat zwaait naar mama om gedag te zeggen. Nog 1 keer zwaaien naar mama dag lieve mama rust zacht. Gecondoleerd aan alleen en heel heel veel sterkte in deze hele moeilijke tijd.
vreselijk....geen woorden voor.... Heel veel sterkte voor familie en vrienden in deze moeilijke tijd.
Wat erg... onwerkelijk toch. Heel veel sterkte voor de familie, in het bijzonder haar man... wat moet hij zich alleen voelen nu. Vreselijk
Wat verschrikkelijk, heb er geen woorden voor ! 2 kleine kindjes zonder mama, een papa zonder mama wat een ellende... Sterkte aan iedereen die Jelisa in het echt heeft gekend.
Wat verschrikkelijk en oneerlijk... Heel veel sterkte voor haar man, kindjes, vrienden en familie... Hopelijk waakt ze over jullie!
gecondoleerd wat zal dit een vreselijke tijd voor jullie zijn,heel veel sterkte en zorg asjeblieft goed voor de kinderen....met een brok in mijn keel dit is een jaar van zoveel overleden in mijn omgeving vindt het vreselijk.gelukkig heb ik mijn religie die mijn laat door leven en wetende dat hij de schepper is van het heelal en de aarde en tot hem de terug keer is,jong of oud ons dag staat ons allemaal te wachten,geluk voor de gene met goede daden en een schoon geweten,,moge god jullie bijstaan en geduld scheneken inshallah liefs ikke.....
Vreselijk, zit er maar continue de hele dag aan te denken... Heb er geen woorden voor. Ik wens haar man, kindjes, familie en vrienden enorm veel sterkte.