jeetje zeg wat een nieuws.. de rillingen lopen over mijn lijf!!! heel veel sterkte voor iedereen die haar lief is!! Vooral haar man en kindjes....
Wat een vreselijk nieuws! Gecondoleerd met dit enorme verlies. Voor haar man, kinderen, overige familieleden en vrienden enorm veel sterkte toegewenst. Hopelijk waakt ze als een engeltje van boven over haar man en kinderen en kan ze vanuit daar haar 2 bengeltjes zien opgroeien.
Onbegrijpelijk....waarom gebeuren dit soort vreselijke dingen? Je kinderen niet op kunnen zien groeien....het is gewoon niet eerlijk. Gecondoleerd en veel sterkte.
Ze werkte bij mij, en vrijdag werden we op het werk op de hoogte gesteld, van dit vreselijke nieuws. Sindsdien houdt het me wel bezig...verschrikkelijk gewoon, zo jong...je begrijpt gewoon niet, waarom ze maar 3 maanden mocht genieten van haar zoontje...onbegrijpelijk... Ik wil jullie enorm veel sterkte wensen!
Ik kan het haast niet bevatten dat deze dingen gebeuren.... afschuwelijk.... Héél véél sterkte en kracht gewenst aan al haar nabestaanden om dit enorme verlies te dragen....
Alle sterkte van de wereld gewenst voor haar man en 2 kleine kindjes.. Dit is gewoon niet te bevatten.. zo oneerlijk!
heel erg veel sterkte voor het gezin, alle familie, vrienden en kennissen van deze veel je jonge overleden vrouw.
wij wensen de familie , vrienden en alle andere die haar lief zijn en kennen heel veel sterkte gecondoleerd een hele dikke knuffel priscillaq
Wat verschrikkelijk! Gecondoleerd met dit enorme verlies. Veel sterkte voor haar man en kindjes en alle bekenden van haar. Liefs mamavanmuisje.
Wat een vreselijk nieuws... bah de rillingen lopen over mijn lichaam... Heel veel sterkte voor haar nabestaanden, vrienden en kennissen..... Wat kan het leven toch soms zo oneerlijk zijn!!!!