Verschrikkelijk! Te erg gewoon!!! Ik wil haar man, haar kinderen, familie & vrienden heel veel sterkte wensen met dit grote verlies!
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Krijg dr kippenvel en een brok in mijn keel van. Ik wil haar man en 2 kindjes heel veel sterkte en kracht wensen, samen met haar ouders, vrienden en familie. Echt verschrikkelijk gewoon, zo jong... Ik probeer zoveel mogelijk van elke dag te genieten, je weet het namelijk nooit... Heel veel sterkte allemaal xxxxx
bah wat een vreselijk nieuws ... gecondoleerd, en heel veel sterkte met het dragen van dit vreselijke verdriet
Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Ik wens het gezin, de familie en vrienden van Jelisa ontzettend veel kracht en sterkte toe. Dit vind ik zo verschrikkelijk en oneerlijk.
wat een verschikkelijk nieuws. gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaande en vooral haar man en 2 jonge kindjes.
Jeetje zeg, wat een vreselijk nieuws, en dan ook nog zo jong Heel veel sterkte en kracht voor de nabestaanden
Ik weet niet goed wat ik kan schrijven, er zijn geen woorden te vinden om de pijn, het gemis, de angst ook maar enigsinds te verzachten. Lieve papa, heel veel sterkte om er deze periode voor jullie kindjes te kunnen zijn. Gecondoleerd voor iedereen die haar kent.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden in deze moeilijke tijd. Het leven is oneerlijk...
Gecondoleerd. Heel veel sterkte & kracht gewenst voor de moeilijke tijd die is en komen gaat.........