Ook ik kan niks anders zeggen dan; "waarom?" Ik wil familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Dat Jelisa nog maar lang in jullie herinneringen mag voortleven.
Hier zijn echt geen woorden voor. Ik wil haar man en kinderen heel veel sterkte wensen met dit grote verlies....
Hoewel ik al eerder post heb achtergelaten wil ik het nog een keer doen... Het is namelijk erg verdrietig. Nog zo jong en nu al deze wereld verlaten. Het grijpt me erg aan, ik ben nog maar 24 jaar en het kan ook ineens zomaar over zijn (afkloppen) je weet het gewoon niet. Gisteren was je nog samen en ineens zijn je kinderen en je man alleen. Ineens is mama weg, ineens hoor je mamas stem niet meer .... hoe vreselijk moet het met name zijn voor de kinderen en man... De overgrootopa van mijn kleine is stervende, hij gaat een van deze dagen iedereen verlaten. Ik zei laatst tegen mijn ex "het is genoeg geweest voor hem, hij kan met trots iedereen verlaten" Hij is 98 jaar, sterft met een natuurlijke dood. Hoe prachtig is dat? Dat gun je iedereen. Maar iemand van 26 jaar. Is nog zo jong en heeft nog zoveel te doen, zo oneerlijk hoe sommige dingen gaan. Ik belde een paar dagen geleden naar mijn uitvaardverzekering om mijn kindje ook te verzekeren en toen begon hij over een nabestaande verzekering voor als er iets met me gebeurt. Je staat er echt bij niet stil...het kan idd zomaar over zijn. Kijk maar naar dit... Familie en vrienden nogmaals heel veel sterkte.
Ik open net ZP op mijn laptop en zie dit vreselijke bericht staan. Ik zit er gewoon van te huilen, terwijl ik haar niet persoonlijk ken. Dit moet zo moeilijk zijn voor de naasten, verschrikkelijk oneerlijk!!! Ik wens haar man en kinderen, vrienden, familie en haar beste vriendin heel veel sterkte, kracht en liefde toe.
Wat afschuwelijk zeg!! Niet te geloven, heel erg veel sterkte gewenst voor alle nabestaanden, familie, vrienden!
Poeh, wat een bericht... Jelisa, mama, vrouw, vriendin, misschien zus, schoonzus of tante... De mensen die je liefhebben, gaan verder met hun leven, terwijl jij ze bijschijnt als een ster aan de hemel. Een goede reis! Papa, kindjes, vrienden en vriendinnen, familie, buren, kennissen, wat jullie moeten missen, is onmenselijk. Jullie vrouw, mama, vriendin, zus, schoonzus of tante maakt haar laatste reis alleen en verlicht jullie leven als een ster aan de hemel. Hopelijk kunnen jullie op den duur troost vinden in de volgende tekst, hij heeft mij al veel geleerd... Soms is 't beater iets moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge noeit het gehad (vertaald uit 'Heilige Anthonius' door Rowwen Heze: Soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad) Knuf, Fuzz
Jeetje wat erg zeg, en nog zo jong Ik wil iedereen dan ook heel veel sterkte wensen met dit grote verlies... Vooral haar man en kindjes, die ineens zonder vrouw en moeder zitten.
Veels te vroeg weggenomen! Wat een verschrikkelijk nieuws, ben er kapot van. Ik wil de nabestaanden heel veel sterkte wensen!