Wat vreselijk...zo jong....in de bloei van haar leven... Gecondoleerd met dit enorme verlies! rust zacht Jelisa
Jeetje, alweer zo´n naar bericht. Vreselijk nieuws. Wil de familie heel veel sterkte wensen met hun verlies
Pfff Heftig!! Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! Ook voor familie, verschrikkelijk dat je je vrouw, moeder, (schoon) dochter, vriendin in een keer verliest..
Wat verschrikkelijk....mn man heeft een herseninfarct gehad 2 jaar terug op zn 29e was ook op het randje. Ik krijg gewoon tranen als ik dit lees en een man nalatend en 2 kleine kindjes echt vreselijk..... Heel veel kracht in de moeilijke tijd en alles wat nog komen gaat
wat een naar bericht. Ik wil de familie en vrienden condoleren en heel veel sterke wensen in deze diepe en donkere dagen. Haar man en kinderen dragen haar in hun hart mee, dat weet ik zeker. heel veel sterkte
Verschrikkelijk zeg Gecondoleerd met het grote verlies! Ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte en kracht toe!
Zo jong zog....zucht....krijg er echt kippenvel van. heel veel sterkte voor iedereen die haar lief is!
Wat verschrikkelijk oneerlijk!! Dat ze maar een mooi engeltje mag zijn, die over haar man en haar 2 kindjes mogen waken!! Wil alle familie vrienden die van haar hielden heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies