Jeetje.. nog zo jong! Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor haar gezin, familie en vrienden.
Wat een verschrikkelijk nieuws, dit wens je niemand toe. Bij deze wil ik de familie en vrienden rondom Jelisa heel veel sterkte toewensen om dit verwerken.
Gecondoleerd Ik wens vooral haar man en kinderen veel sterkte toe in de komende moeilijke periode.. Carlien
Oh mijn God, dit is echt verschrikkelijk nieuws.. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor nu en de komende tijd. -----------------------------------------------------------------------
Wow...zo als velen voor mij al zeiden..GECONDOLEERD!! Hier zijn geen woorden voor. 26 jaar...heel veel sterkte gewenst voor man en kids..en natuurlijk haar vrienden.
Al heb ik Jelisa niet gekend dit wens ik niemand toe! 26 jaar... haar man 2 kindjes, familie, vrienden en kennissen zullen hier meer dan begrijpelijk helemaal radeloos en kapot van zijn! Waarschijnlijk hebben jullie hier niet veel aan, maar ik wil jullie toch heel veel sterkte wensen met dit vreselijke verlies en deze moeilijke tijd! XXXX
Hier zijn toch geen woorden voor.... wat verschrikkelijk! Voor familie en vrienden: Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!!
Gecondoleerd met dit grote verlies!! Mijn tante was hier net en vertelde een identiek verhaal, maar dat moet dus wel heel erg toeval zijn als er nog iemand precies hetzelfde heeft meegemaakt. Je zal dus vast bij ergens bij ons in de buurt wonen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe!!
ooh jemig, is best heftig zoon jonge vrouw die zo komt te overlijden. Laat een man en 2 kinderen achteren. Heel veel sterkte naar jou toe want ik moet er niet aan denken om mijn beste vriendin te verliezen. En heel veel sterkte voor de familie
met tranen in mijn ogen zit ik het te lezen wat is het leven toch ontzettend oneerlijk en ontzettend (te) kort voor sommige mensen. hier zijn gewoon geen woorden voor sterkte voor haar man, kinderen, familie, vrienden en al haar dierbaren. gecondoleerd!
Wat een vreselijk nieuws!! Gecondoleerd met het verlies van Jelisa. Ik wens de familie en overige naasten heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.