Gecondoleerd met dit grote verlies.. Wat vreselijk om te horen dat die 2 kleintjes nou verder moeten zonder hun mama. Ik hoop oprecht dat familie leden en naasten ze zo goed mogelijk opvangen.
Kippenvel... Wat verschrikkelijk Wat een verdriet voor alle familie en bekenden. Sterkte, gecondoleerd. Al de kracht toegewenst!
Wat een verschrikkelijk nieuws. Mijn oprechte deelneming en veel sterkte voor iedereen die haar nauw aan het hart ligt.
Wat een triest bericht!!! Nog zo`n jonge meid!!! Met nog een heel leven voor d`r. Heel veel sterkte voor de familie en vrienden.
Jeetje zeg... wat een in en in triest nieuws dit.. Vreselijk voor haar man en kinderen.. Maar uiteraard ook voor iedereen om haar heen.. ik hoop dat god jullie alle liefde en kracht geeft om hier doorheen te komen.. ik denk aan jullie..
Dat is toch je grootste angst, je kleine kindjes achterlaten. Gecondoleerd en heel veel sterkte!! Liefs Minny
Ik zit hier met tranen in mijn ogen! Zo jong! en dan een man en 2 jonge kinderen achter laten die hun mama nog zo hard nodig hebben! Ik bid Gods zegen over dit gezinnetje! Heel veel kracht voor de vader, en veel troost voor de kinderen. Heel veel sterkte!
ik ben nieuw op het forum maar zag dit en wilde heel graag mijn medeleven tonen en jou en familie, iedereen heeel veel sterkte wensen. En neem de tijd om te rouwen, dit soort dingen zijn echt heftig. Veel liefs
De rillingen over mijn rug, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte gewenst aan de naaste familie en vrienden..