Met rillingen lees ik dit afschuwelijke bericht. Ik wens een ieder die haar dierbaar is onzttetend veel sterkte in deze vreselijke tijd. Mijn gedachten zijn bij jullie en er brand een lichtpuntje voor jullie! Liefs Selma
Jeetje, wat is het leven dan oneerlijk he? Heel veel sterkte en gecondoleerd voor alle familie en vrienden.
Gecondoleerd, vrienden, familie kennissen en alle andere dierbaren. Wat vreselijk, meer dan kippenvel, zo jong, wat oneerlijk :'( Sterkte!
Ik heb hier geen woorden voor wil ook uit het diepste van me hart zeggen gecondoleerd met het verlies en sterkte de komende tijd het zal zwaar worden liefs faucia
ja wat moet je zeggen.... Hier zijn geen woorden voor! Wat n verschikkelijk nieuws! Zo jong, Zo aan het genieten in de bloei van haar leven. Heel veel sterkte en gecondoleerd voor alle nabestaande!!! ONGELOFELIJK! We zijn hier allemaal druk bezig om nieuw leven op de wereld te zetten en dan lees je zo dat het ineens over is. Leven en Dood ligt erg dicht bij elkaar. Ik ben zelf herstellende van een zware longontsteking en als je de schik reactie daar al op hoort van vrienden, familie en kennissen. Laat staan als dit nieuws je ineens treft!
Gecondoleerd, vreselijk om dit mee te maken. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Bedenk dat bij elk verlies, hele mooie herinneringen worden geboren!!
Jeetje zeg wat een verschrikkelijk nieuws... Word er helemaal stil van.... Heel veel sterkte voor de nabestaanden, vrienden en kennissen...
Vreselijk om te horen zo'n nieuws,je wordt er echt stil van. veel sterkte voor de nabestaanden ik leef met jullie mee,gecondoleerd.Groeten Sarah