bah wat verschrikkelijk, ik wens jullie allemaal ontzettend veel sterkte en kracht toe met dit vreselijke verlies..!
Jeetje zeg... heb er geen woorden voor... Ik kende je niet, maar ik weet uit ervaring hoe close je kunt worden/zijn hier op het forum. Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Dit is echt zo moeilijk te bevatten.
een ieder die haar gekend en lief gehad heeft : heel veel sterkte toegewenst met dit enorm verlies. jennefer
krijg er helemaal de rillingen van!!! plotseling? dus ze was niet ziek... wat eng zeg. vreselijk om te beseffen dat je gewoon helemaal niks hoeft te mankeren om te overlijden en je dierbare te moeten achterlaten. ik wens haar familie enorm veel sterkte toe met dit zware verlies. als ik denk aan vooral de kindjes schiet ik vol...zo pijnlijk!
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Wat is het toch oneerlijk op deze wereldbol. In de bloei van haar leven met twee kleine kindjes :x
..... ik ben er stil van, wat ontzettend oneerlijk. Gecondoleerd, heel veel sterkte voor alle familie en vrienden ..... Maaike
Wat vreselijk....... Kippenvel en natte ogen...... Heel veel sterkte voor haar familie en vrienden in deze onwerkelijke en moeilijke tijd.
Wat is dit vreselijk om te horen, niet te bevatten.Wat kan het leven toch hard en onbegrijpelijk zijn. 3 maanden geleden heb ik nog gekraamd in dit zo leuke gezinnetje. Ontzettend veel sterkte.... Liefs Laura