Pff, ik zit te wachten op een telefoontje n.av myn sollicitatie of ik het wel of niet ben geworden. Ze gaan natuurlijk pas aan het eind van de dag bellen Hoop het zooooooooooo, kan ik eindelijk stoppen met solliciteren en echt aan het werk!!
Spannend! Mijn man zit ook al een paar dagen te wachten op een telefoontje van zijn sollicitatie. Ze zouden eerst donderdag bellen, toen vrijdag en beide keren hebben ze het niet gedaan. Balen er dus behoorlijk van... Maar vandaag gaat ie zelf bellen. ( Bossi, ben je ook bij Dirk Scheele geweest? )
Oh wat irritant is dat! Zou ook ff zelf bellen dan. Ze houden geen rekening met onze zenuwen haha. Hoop wel dat ik vandaag gebeld word!
Wat spannend! Weet wat het is om op een belangrijk telefoontje te wachten, en ook hoe moeilijk dat is. Ik hoop dat je de baan krijgt. Mijn duimen draaien!
Nou ik ben het niet geworden **** ben echt pissed gewoon. Het gesprek ging hardstikke goed, maar ze vinden me meer by een andere functie passen en die hebben ze nu natuurlijk niet. Word er gewoon moedeloos van. Hele sol procedure weer opnieuw beginnen. Ben het echt spuugzat dit!
Kut joh, succes met verder zoeken... blijven volhouden! Ik ben 12 keer afgewezen totdat ik wel de juiste baan vond...
spannend dat wachten!! Ik heb het pas gehad, moest 1,5 week wachten echter werd al na 2 dagen gebeld en ga volgende week beginnen (in totaal heeft het van brief tot werk net geen 2 mnd geduurt)
lees nu je latere berichtje, wat klote dat je het niet geworden bent.. Succes met zoeken en solliciteren, echt zooo vervelend!! (alleen de brieven daar draai ik mijn hand niet voor om, de rest vind ik minder)
Wat jammer meid, balen. Hopelijk ligt er gewoon een andere baan op jou te wachten, waar je veel meer plezier zou hebben.. Mag ik vragen in wat voor richting (en regio) je een baan zoekt. Wellicht zijn hier dames die je kunnen helpen..
Had gekund Mijn man is het ook niet geworden. Er is een andere gozert tussen gepiept die overgeplaatst moest worden vanuit dezelfde functie maar vanuit een andere provincie. Baaaaaalen. Daar kan je niet tegenop. Maar anders was hij het wel geworden ( koop je natuurlijk niks voor ... ) @ TS klote zulke dingen. Maar, nieuwe ronde, nieuwe kansen!