O jee wat verschrikkelijk zeg! Wil de gehele familie die nu achter blijft heel veel sterkte en kracht toewensen! In het bijzonder haar man en kind. wat moet dit gemis verschrikkelijk zijn! Ik hoop dat ze ergens samen met haar prille wondertje vanaf een wolkje mee mag kijken hoe haar dochter mag opgroeien met de liefde van haar moeder in haar hart. Sterkte!
kippenvel over mijn hele lichaam van dit bericht...... ik wens alle vrienden familie en bekenden enorm veel sterkte met die vreselijke verlies.. woorden te kort
Wat een verschrikkelijk nieuws en nog zo jong. Ik wil de naaste familie heel veel sterkte wensen. Gecondoleerd
Jeetje, zo jong en en zo plotseling! Ik wil haar man en dochtertje heel veel sterkte wensen met die ongelofelijke verlies. En natuurlijk ook haar familie, vrienden en bekenden!
Verschrikkelijk. Ik krijg er kippenvel van. Veel te jong. Heel veel sterkte voor man dochter en familie en vrienden.
Ik wil familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit grote oneerlijke verlies. Veel liefs suzanne
Jeetje wat een naar bericht. De tranen staan in mijn ogen. Wat oneerlijk dat zo een klein meisje haar mama moet missen. Heel veel sterkte voor haar nabestaande.