Wat een groot verlies, veel te vroeg, veel te jong... Heel veel sterkte voor haar man & dochtertje en verdere nabestaanden... Hier zijn geen woorden voor...
Wat ontzettend heftig! Ik wens haar man, dochtertje en familie veel kracht en heel erg veel sterkte toe in deze tijd.
Wat een vreselijk nieuws...woorden schieten mij tekort. Gecondeleerd met dit grote verlies aan man, dochter, familie & vrienden.
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden, in het bijzonder haar man en haar dochtertje. Woorden schieten tekort.....
Gecondoleerd met dit verlies heel veel sterkte voor familie vrienden man en dochtertje ik zal vandaag een kaarsje aansteken
Hier ben ik stil van... verschrikkelijk. Ieder zijn nachtmerrie en dan gebeurt het. Ontzettend veel sterkte en liefde voor de nabestaanden.
Zo verschrikkelijk en zo onverwacht. Heel veel sterkte gewenst voor ieder die vlak bij haar staat. Wat zullen jullie haar missen. Hier zijn gewoon geen woorden voor.
Wat een verschrikkelijk nieuws. Wil haar naasten heel veel kracht en sterkte toewensen om dit enorme verlies te kunnen dragen. Echt geen woorden voor. Zo jong nog. Wat is het leven toch oneerlijk.