Jeetje de rillingen lopen over me hele lijf bij het lezen van dit enorme droevige bericht. Zo ben je aan het genieten van je jonge gezin en met een prille zwangerschap en zo ben je er ineens niet meer. Heel veel sterkte voor al haar dierbare! "De tijd heeft spijt dat hij zich heeft vergist" - Marco Borsato.
gecondoleerd, heel veel sterkte voor haar vriend en lieve kleine Ella en alle anderen die om haar heen stonden.
Ooo wat erg!! Ik wil de partner, dochtertje en iedereen die haar lief heeft condoleren met dit o zo zware verlies. Geen woorden voor!! Sterkte! Sandra
Ik heb hier geen woorden voor, een jonge meid in de bloei van haar leven.. is er niet meer! Ik wens haar partner dochter en alle familie en vrienden heel veel sterkte toe. Wat is het leven oneerlijk!
daar word je alleen maar stil van... Wat een vreselijk nieuws, ontzettend veel sterkte voor de nabestaanden...
Wat een verschrikkelijk nieuws... We hebben een tijdje samen gekletst in een kleertjes topic en ze was altijd zo'n leuke en spontane meid. Het is denk ik de grootste angst van elke moeder om je kinderen niet op te zien groeien. Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies. Is ze overleden door haar zwangerschap? Deze vraag blijft mij door mijn hoofd spoken.......