Wat ontzettend verdrietig. Vol in het leven staan en er dan zomaar uitgerukt worden . Heel veel sterkte voor de nabestaande en dan met name voor haar man en kleine dochtertje.
Jemig niet te bevatten! Wat een verschrikkelijk nieuws, zo jong nog... Heel veel sterkte en kracht voor de nabestaande!
Ik kan het nog steeds niet bevatten... Veel te jong en zoveel plannen nog.. Vol levenslust.. En dan het arme meisje wat haar mama moet gaan missen.. En haar mannetje... Mijn medeleven gaat uit naar een ieder die haar dierbaar was en haar nu zal moeten missen Voor altijd in ons hart...
Wat een verlies voor haar man en dochter. Maar ook voor familie en iedereen die haar kende. Heel veel sterkte toegewenst.
Jeetje wat verschrikkelijk Wil alle nabestaanden, en man en dochtertje in het speciaal heel erg veel sterkte toewensen met dit grote verlies
Jeetje. Ben er stil van. Mijn gedachten gaan uit naar haar man, dochter en verder familie en vrienden.
Geen woorden voor.. Wat moet dit vreselijk zijn voor haar nabestaanden. Gecondoleerd met dit grote verlies, heel veel sterkte en kracht gewenst.
Oh wat vreselijk, nog zo jong Gecondoleerd met dit verlies, en heel veel sterkte toegewenst aan haar nabestaanden vooral aan haar man en dochtertje
Ik schrik er ontzettend van. Wat een verlies voor haar man en kindje. Hopelijk krijgen ze de kracht om op hun tijd en wijze door te gaan met het leven en invulling te gven aan het verdriet.