wat vreselijk zo jong nog onbegrijpelijk. heel veel sterkte voor haar gezin deze zware tijd en de tijd die nog gaat komen.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, met dit plotselinge verlies. Ze blijft voor altijd voortbestaan in jullie hart. Gecondoleerd.
Wat verschrikkelijk.... geen enkel woord is gepast op dit moment. Kippenvel,zo ontzettend oneerlijk.. Ik wens de nabestaanden heel veel kracht en sterkte.
Heel veel sterkte aan alle familieleden en bekenden van haar! Wat verschrikkelijk om zo jong al te moeten gaan.
Hier zijn geen woorden voor. Ze is veelste jong gegaan. En dan ook nog een prill zwanger. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de nabestaande
Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst aan de nabestaande!.... ik heb er geen woorden voor.....
jeetje wat schrik ik hier van nog zo jong gecondoleerd en onwijs veel sterkte voor familie,man en dochtertje
Wat een verschrikkelijk bericht! Veel sterkte voor de nabestaanden, vooral voor man en dochtertje. Wat moet dit vreselijk voor hen zijn.
Gecondoleerd!! Ze is veel te vroeg een engel geworden. Ik wens haar man,dochter,familie en vrienden heel veel sterkte met het verlies.
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Heel erg veel sterkte voor de nabestaande. Wat is het leven toch oneerlijk, zo jong nog, En dat haar dochtertje en man nu al hun mama en vrouw moeten missen, vreselijk