Het leven is af en toe zo vreselijk oneerlijk. En het doet me wederom weer beseffen dat je jezelf elke dag gelukkig moet prijzen met wie je in je leven hebt...niet wat!! Zo ben je nog je mening aan het geven over namen. Zo lees je dat ze er niet meer is. Ik kende je verder niet Dramaqueen maar ik had graag de kans gekregen. Rust zacht! Familie en vrienden gecondoleerd! Koester de herinneringen, zodra daar een klein beetje de ruimte voor is, en heel veel sterkte!!!! Liefs, Kweenie
Wat heftig! Geen woorden voor... Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de nabestaanden die dit grote verlies moeten dragen.
Wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst aan haar man, dochtertje en alle familie en vrienden.
Wat een afschuwelijk nieuws! Het zet je weer met beide benen op de grond. Zo jong en dan zo plotseling bij iedereen vandaan gerukt. Heel veel sterkte voor haar man, dochter en iedereen die haar lief had.
Alle familie en vrienden heel veel sterkte gewenst met het dragen van dit grote verlies. Het leven doet soms onbegrijpelijke dingen...
Kippenvel over mijn hele lijf terwijl ik dit lees. Wat een afschuwelijk nieuws. Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte toe!
Wat verschikkelijk, vooral voor die kleine meid die haar mama moet missen Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Wat een afschuwelijk nieuws, heel veel sterkte voor haar man en dochtertje en verdere naasten, wat kan het leven soms toch vreselijk oneerlijk zijn! Gecondoleerd
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor alle nabestaanden met dit afschuwelijke verlies. Gecondoleerd.