Wat vreselijk, heel veel sterkte en kracht toegewenst aan iedereen in haar omgeving, vooral voor haar man en dochtertje
Wat een verschrikkelijk nieuws. Wat kan het leven kort en oneerlijk zijn.. Heel erg veel sterkte aan de dierbaren van Dramaqueentje.
Verschrikkelijk ik wil de familie heel veel sterkte wensen met dit verlies. Mogen de herinneringen jullie de kracht geven om het te verwerken.
Voor ik op het forum kwam las ik het via via op de Whats App.Gelijk torenhoog kippenvel. Zo jong en zo vol in het leven. Heel veel sterkte voor haar nabestaanden.
Wat intens verdrietig. En wat een shock moet dit zijn voor haar naasten. Nauwelijks voor te stellen dat een jonge vrouw, in de bloei van haar leven en nog zwanger ook, er zomaar ineens er niet meer is. Verschrikkelijk! Deze onderstaande tekst werd voorgedragen bij de herdenkingsdienst van een voor mij dierbaar persoon. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft! X Annejet Vanaf begraaf ik jou in mij Niet in de aarde, niet in die kist Niet bij die bomen in de ochtendmist Daar ben jij niet, jij bent veilig in mij Vandaag begraaf ik jou in mij Niet bij die steen daar, die lange rij Al die oude namen, daar hoor jij niet bij Nee vandaag begraaf ik jou in mij Dan kan ik met je praten en antwoord geven Dan blijf je leven in mijn leven Neem mn ogen en kijk met mij Neem mn voeten en loop met mij We gaan naar huis toe, wij allebei Vanaf vandaag leef jij in mij Vandaag begraaf ik jou in mij 'k Zal je niet zoeken waar je nu bent Blijf maar bij ons hier waar je iedereen kent Jouw plaats aan tafel hou ik voor je vrij We zullen lachen en weer plannen maken 'k Zal met je slapen en met jou ontwaken Neem mn mond en lach met mij Neem mn handen en voel met mij Wat je nog doen wou, doe ik erbij Vanaf vandaag leef jij in mij Haal weg dat kruis en al die witte bloemen Verscheur de krant waarin ze jouw naam noemen Neem mn ogen en kijk met mij Neem mn hart en leef met mij Want jouw dood is nu voorbij Vanaf vandaag leef jij in mij 'k Zal twee levens leven Met jou in mij (c) Rob De Nijs
Wat vreselijk om dit te lezen! Zo jong nog maar... Ik wil alle familie, vrienden en wie haar nog meer kende heel veel sterkte wensen in de moeilijke tijd die komen gaat en een dikke digi-knuffel geven als troost.
Wat een vreselijk bericht... Tranen in mijn ogen en kippenvel over mijn hele lichaam. Ik kan alleen maar zeggen; Sterkte en heel veel kracht voor de nabestaande....
Gecondoleerd voor alle nabestaanden van Dramaqueentje. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.. Wat een verdriet, zo jong...