Wat een ongelooflijk vreselijk bericht... Mijn medeleven gaat uit naar haar man en dochter, haar ouders en iedereen die haar dierbaar was. 30 jaar... Veel te jong, midden in het leven, nog zoveel moois dat haar te wachten stond... Mijn hart gaat naar haar naasten uit! Liefs en kracht Juud
Vreselijk! Veel te jong! Haar dochtertje zal voortaan zonder haar moeder moeten, verschrikkelijk!! Heel erg veel sterkte voor haar familie en vrienden..
Gecondoleerd met dit enorm grote verlies. In de bloei van haar leven en een jong gezin achterlatend. Woorden kunnen de pijn niet verzachten, maar hopelijk zal met de tijd de pijn iets afnemen en kunnen jullie dit ooit een plekje geven. Heel erg veel sterkte gewenst met dit ondraaglijke verlies.
oh wat een naar bericht! Mijn gedachten gaan uit naar haar dochtertje en haar vader! Wat een verdriet! Zo oneerlijk! iK wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst!
Sprakeloos... echt verschrikkelijk nieuws. Ik wil de nabestaanden, in het bijzonder haar man en dochter, ontzettend veel sterkte toewensen.
Vreselijk! Ik krijg er kippenvel van! Gecondoleerd met dit grote verlies! Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!
Ik schrik er van.......wat een groot verlies. Dat zo iets verschrikkelijks kan gebeuren met z'n jonge vrouw en dan ook nog een zwanger van een 2de wondertje. Ik wens de nabestaande heel veel kracht om dit verlies een plekje te kunnen geven. De hemel is niet 1 maar 2 sterretjes rijker.