jeetjé...ook al ken ik haar niet persoonlijk het raakt je toch ondanks wat de oorzaak ook mag uitwijzen het blijft gewoon heel erg' zo een jonge vrouw met een gezinnetje Dat valt niet te begrijpen... Veel Sterkté aan haar kindje & echtgenoot familie & vrienden
Gecondoleerd voor het gezin van Dramaqueentje en iedereen die van haar hield veel sterkte. Wat vreselijk zo jong...
jee wat erg! ben er helemaal stil van. Wat verschrikkelijk voor haar gezin, familie en vrienden. Heel veel sterkte de komende tijd.
Wat een afschuwelijk nieuws! Heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst aan iedereen die haar nu moet missen, maar vooral aan haar man en kindje!!
heel veel sterkte voor man,kindje en familie en vrienden, niet te bevatten zo jong en dan al een gezinnetje moeten achterlaten,vreselijk kippenvel
Helaas ben ik haar nooit tegengekomen hier op t forum, maar ik zou toch graag de familie en vrienden van dramaqueentje heel veel sterkte willen wensen met dit grote verlies.
Wat een ontzettend verdrietig nieuws, heb er geen woorden voor... Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan iedereen die haar moet missen.
Heel veel sterkte toegewenst aan haar familie en vrienden.. Iedereen die haar nu missen moet. Heel veel sterkte en steun toegewenst in deze zware en moeilijke tijd.
Wat een verdrietig bericht zeg Heel veel sterkte voor de nabestaanden, voor iedereen die haar moet gaan missen!8
Ongelooflijk Onbegrijpelijk! Wat een enorm verlies, wat een enorme leegte... Hier zijn geen woorden voor, dit is gewoon niet eerlijk! Heel veel sterkte voor iedereen, maar met name voor haar man en dochter.... Ik gun jullie alle kracht om dit ooit een plekje te geven!