Vreselijk. Enorm veel sterkte gewenst voor de geliefden die zij achterlaat en Gods kracht bij het verwerken van haar verlies.
Wat een vreselijk droevig bericht.... Ik wil iedereen die haar lief had ontzettend veel kracht toewensen om dit grote verlies, op eigen wijze te kunnen verwerken.
Er zijn geen woorden voor zo'n groot verdriet . Vreselijk. Gecondoleerd voor de nabestaanden en veel kracht toegewenst in deze zware tijd.
Wat oneerlijk!!!! Ik wens haar kinderen, man, familie, vrienden, buren en kennissen heel veel sterkte en kracht!!! Senna
Oh nee, wat vreselijk dit! Rust zacht.. En voor de familie en vrienden héél veel sterkte met dit grote verlies.
Ondanks dat ik Dramaqueentje persoonlijk niet kende, werd ik echt even niet goed bij het horen van dit nieuws...Zo jong en in de bloei van haar leven en dan zo plotseling en uit het niets zo uit het leven weggerukt worden..Haar man die zich verheugde op de uitbreiding van hun gezinnetje, die nu opeens alleen staat met hun dochtertje. Het arme meisje dat haar mama nu voor altijd zal moeten missen..Haar arme ouders, haar verdere familieleden en vrienden... Het is echt verschrikkelijk. Ik wens de nabestaanden heel veel liefde, kracht en steun voor nu en in de toekomst. Ik hoop dat haar man veel steun krijgt uit zijn omgeving. Rust maar zacht Dramaqueentje.
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Ik wil haar man en dochterje en familie en vrienden ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies!
Wat een vreselijk nieuws. Ben er stil van. Ik wil haar nabestaanden heel veel kracht toewensen in deze moeilijke tijd.
Wat een vreselijk nieuws. Ik wens de nabestaanden en haar bevriende forumleden op Zwangerschapspagina alle sterkte toe om dit onverwachte en onmenselijke verlies te kunnen verwerken. Josien
Ook al kende ik haar niet persoonlijk, wat een afschuwelijk nieuws! heel veel sterkte familie en vrienden in deze moeilijke tijd xxx