Ook hier kippenvel. Ik kende haar verder niet, maar altijd triest om te horen als er een jong iemand komt te overlijden. En dan ook nog zwanger, dat is een dubbel verdriet voor de nabestaanden. Ik wil alle nabestaanden heel veel sterkte wensen.
Vreselijk!!! Rust zacht meid! En voor dochterlief en man, onwijs veel sterkte gewenst met dit grote verlies!!
Ik kan geen woorden vinden die het verdriet zouden kunnen verzachten. Wat een vreselijk verlies. Ik wens haar man en overige familie heel veel sterkte.
wow wat heftig en zo jong nog zo oneerlijk een klein kindje zonder mama voor man en kleine heel veel sterkte in de komende moeilijke periode
Wat een verlies... en wat jong....hoe oneerlijk is de wereld... niet 1 leven verloren maar ook een pril leven verloren. Heel veel sterkte voor de dierbaren, maar zeer zeker voor het kleine meisje wat zonder mama zal opgroeien. Zij maakt op haar jonge leeftijd al mee hoe genadeloos hard het leven kan zijn. Rust zacht
Zo oneerlijk dat het leven soms kan zijn. Bij deze wil ik haar dochtertje en haar man en de rest van de familie heel veel sterkte toewensen.
lieve Man en dochter en verdere familie en vrienden : Gecondoleerd, ik wens jullie alle kracht van de wereld toe en veel sterkte voor de maanden/jaren die gaan komen.. woorden schieten te kort, wat is het leven oneerlijk zo jong en een prachtig wondertje op komst.... nogmaals sterkte.