Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan de familie en vrienden. Blijf altijd de mooie herinneringen koesteren!
Wat een afschuwelijk nieuws! Ik wil haar man en kindje, familie en vrienden heel veel sterkte wensen! Onvoorstelbaar, woorden komen hierin tekort.
Wat onwerkelijk en verschrikkelijk om op zown jonge leeftijd al je moeder/echtgenote te moeten missen. Heel veel sterkte toegewenst aan dochter, man, familie en vrienden.
Lieve dramaqueentje, ik mis je nu al en ik ga je nog veel meer missen, het is gewoon zo onwerkelijk, zo oneerlijk!! je was mijn maatje en dat zal je altijd blijven <3 Uit het oog maar nooit uit het hart. Ik zal je nooit vergeten. Ook jou gedichtje leeft voort op het geboortekaartje van ons zoontje dat binnenkort geboren wordt. gelukkig heb je dat nog mogen weten en heb je de proefdruk nog kunnen zien. Je was zo trots, net als ik trots op jou was. je was een geweldige moeder voor Ella, een geweldige vrouw voor M. en een geweldige vriendin. miss you 4-ever <3
Jeetje wat ontzettend heftig. Gecondoleerd vrienden en familie en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel kracht gewenst voor alle die haar lief hebben. Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst!