Na twee jaar lief en leed te hebben gedeeld ga ik je ontzettend missen! Je was een sprankelende vrouw die ontzettend gek was op je dochter en man! veel sterkte voor hun!
Gecondoleerd... Wat verschrikkelijk moeilijk moet dit voor haar nabestaanden zijn... Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor haar man en dochtertje en verdere familie.
ook vanuit hier heel veel kracht en sterkte gewenst voor de nabestaande, het leven is vaak zo oneerlijk ! bah
Verschrikkelijk. Hier zijn geen woorden voor. Ik wens haar man en dochter heel veel sterkte met het verlies van hun geliefde vrouw en mama. Rust zacht meid.
Gecondoleerd met dit verschrikkelijke nieuws, nog zo jong!! Sterkte de komende tijd..zo dubbel inderdaad, ook nog eens zwanger van jullie 2e kindje!
Verschrikkelijk!! Heel veel sterkte & kracht toegewenst voor man &.dochter en andere nabestaanden! Knuffel
Wat is het leven soms toch ontzettend oneerlijk Gecondoleerd voor haar man, haar dochtertje, verdere familie, vrienden en kennissen!!! Heel veel sterkte en kracht in deze vreselijke periode!!!
Verschrikkelijk... Geen woorden voor... Zo jong, midden in het leven! Heel veel sterkte voor de nabestaanden!
Zo jong, vol in het leven, en dan zo hard weggerukt. Het is zo oneerlijk. Alle dierbaren gecondoleerd en heel veel sterkte.
Wat verschrikkelijk! Ik heb er geen woorden voor. Veel kracht voor de komende moeilijke tijd. Mijn condoleances.