Wat verschrikkelijk. Ik heb er geen woorden voor. Familie, vrienden, kennissen en iedereen die dramaqueentje kent wil ik heel veel sterkte wensen. Ik heb er geen woorden voor. Kunnen we niet namens het forum een kaart sturen?
In het eerste berichtje staat dat ze alles wat wij type aan de familie straks gebundeld word en word aan geboden aan haar partner en dochtertje...
Dames, er is inmiddels duidelijkheid over waaraan ze is overleden. In tegenstelling wat eerst werd meegedeeld, is ze niet overleden aan een longembolie. Ze is overleden aan aangeboren hartafwijking c.q. hartritmestoornissen. Gelukkig is er eindelijk duidelijkheid. Haar dochtertje zal vanaf nu ook goed in de gaten worden gehouden en in de toekomst onder extra controle staan.
Die duidelijkheid is wel prettig denk ik en ook fijn dat haar dochtertje dus nu goed in de gaten gehouden word. Maar wat een gemis. Nogmaals veel sterkte gewenst !
Wat fijn dat er duidelijkheid is. Het blijft verschrikkelijk voor alle nabestaande. Nogmaals heel veel sterkte.
Er is dan in ieder geval duidelijkheid over de doodsoorzaak, maar het neemt de pijn en verdriet natuurlijk niet weg. Nogmaals heel erg veel sterkte en kracht toegewenst om dit een plek te kunnen geven.