Hey meiden , Misschien dat jullie mij kunnen helpen, volgende week is mijn vriend jarig en heb dus voorgesteld om zelf kleine dingen te maken. Maar nou is het probleem ik weet niet wat Wou graag een keer wat leuks doen in plaats van het simpele dan kaas,worst en toastjes. Het is sowieso voor 7 personen maar weet dus niet of me schoonouders ook komen eten want dan worden het 9 personen voor het avondeten. Ik zou ook graag wat in de middag op tafel willen zetten. Wil het niet al te duur maken en het moet natuurlijk gezond zijn mogen ook wel wat ongezonde dingen zijn hihi Dus hopelijk hebben jullie wat goeie tips voor de middag en het avond eten.
Voor hapjes kan je wraps maken met bijvoorbeeld: -Creme fraiche mengen met groene pesto en daar mee de wrap insmeren. daarop kipfilet en rucola -Kruidenkaas, rucola en zalm -Vitello tonato (fricandeau met tonijnmayonaise, kappertjes en rucola! en dit dus op een wrap) Als avond eten zal ik gewoon niet te moeilijk doen. Lekker soep met broodjes knakworst ofzo! doet het altijd goed!
Als hapjes doen de wraps het hier altijd goed. Wat ook lekker is, is gewoon een grote schaal nacho chips neerzetten (naturel) en daarbij guacemole, sour cream en rode nacho saus. Lekker dippen met z'n allen. Beetje meloen in wat rauwe ham is ook erg lekker net als wat roomkaas in rauwe ham. Avondeten zou ik ook niet te moeilijk maken, zeker als ze daarvoor al hapjes krijgen. Je kunt een lekkere (pasta)salade maken met daarbij een hele grote pan soep en belegde broodjes ofzo.
Een pastasalade Dadels met kruidenkaas Mon chou met versnipperde ui rollen door de geraspte kaas. Frituur hapjes Gevulde eitjes Tomaatje met garnaaltjes en cocktailsaus Reepjes wortel, paprika, komkommer met knoflooksaus Sandwiches met kip, zalm oid? In ieder geval veel succes!