Mn moeder vertelde het Hij was een collega van haar(alleen zit mijn mams op kantoor). Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte Winnietje met dit verschrikkelijke verlies.
Jeetje zeg dit is toch 1 van de ergste dingen die je mee kan maken Heel veel sterkte,kracht en wijsheid toegewenst in deze moeilijke periode! Gecondoleerd
Gecondoleerd! Vreselijk. Ongeluk is hier erg dichtbij gebeurd...mijn zwager heeft het gezien ....TE vreselijk voor woorden... Heel erg veel sterkte voor nu en in de toekomst.
Och wat verschrikkelijk. Winnie en familie, enorm veel sterkte toegewenst. Inderdaad, woorden schieten te kort...
Ik werk bij de politie in een andere regio maar zelfs hier staat het op intranet. Het bizarre is dat het ongeluk is gebeurd omstreeks dezelfde tijd als zij haar laatste bericht op dit forum heeft geplaatst.. Ik wens Winnie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.
Heel erg veel sterkte gewenst. Wat vreselijk oneerlijk dat jullie kindjes moeten opgroeien zonder papa en jij verder moet zonder je man.