Heel heel heel veel sterkte... Afschuwelijk bericht. Krijg er iedere keer weer kippenvel van als zowel collega en ook vrouw van een politieagent...
Lieve Winnie en familie, mijn gedachten gaan vandaag uit naar jullie. Heel veel sterkte vandaag met de begravenis.
Heel veel sterkte vandaag op de begrafenis. Ik hoop dat je er kracht voor krijgt. Wat is het moeilijk!
Ontzettend veel kracht en sterkte gewenst voor vandaag. Mijn gedachten en mijn hart zijn bij jullie vandaag.
Wat afgrijselijk Winnie. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. Ik hoop dat je veel steun mag ontvangen uit je directe omgeving. Een dikke virtuele knuffel voor jou.
Ik heb je verhaal gelezen in het andere toppic.... weet gewoon niet wat ik moet zeggen; wat vreselijk voor jou en je gezin!!!!!! Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen in deze ontzettend moeilijke tijd.... Dikke knuffel Lara
Heel veel sterkte, dit is ongelooflijk oneerlijk. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om je kindje goed te begeleiden en zelf het verdriet te verwerken. Dikke knuffel.
Ik lees nu pas dit ontzettend droevig bericht. Heelveel sterkte de komende tijd! Dit moet verschrikkelijk zijn...
lieve winnie, ook ik heb je verhaal gelezen in een ander topic, ik wil je nogmaals heel veel sterkte en kracht toewensen!