Winnie, gecondoleerd en bijzonder veel sterkte... Vind het een verschrikkelijk verdrietig bericht.. Amber
jeetje zit hier helemaal stil te wezen ben gister nog langs het ongeval gekomen tis hier om de hoek gebeurd! heel erg veel sterkte voor de familie vrienden en het korps.
Wat vreselijk, krijg er gewoon kippenvel van... Heel veel sterkte met het dragen van dit verlies. Er zijn inderdaad geen woorden voor.
Ooh wat erg!!! Vreselijk! Krijg er kippevel van! HEEL HEEL HEEL veel sterkte Winnie. En gecondoleerd met dit vreselijke verlies.
hey meid, ik zag dat je ook hier weer actief was.. ook hier nogmaals heel erg veel sterkte.. ik kan het nog altijd niet bevatten dus snap dat t voor jullie helemaal onwerkelijk is. ik zit er al de hele dag aan te denken en heb er gewoon niet van kunnen slapen.. ik kende martijn als altijd gezellige, vrolijke jongen. Erg zorgzaam zeker voor zijn zusje. heb altijd erg met hem kunnen lachen.. ook mijn moeder schrok zich wezeloos.. zij kende hem natuurlijk als buurjongen en van de tijd dat ik veel met zn zusje optrok en ook met hem.. meid ik wens jou en je kleine man ontzettend veel sterkte de komende tijd. Ook voor de rest van de familie natuurlijk alle sterkte de komende tijd. het is zo oneerlijk..