Condoleancekaart tekst

Discussie in 'De lounge' gestart door QueenMuffin, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenMuffin

QueenMuffin Niet meer actief

De man van een collega is overleden.
    Nu ben ik een condoleance kaart aan het schrijven.
    Maar ik ben erg slecht in het schrijven van teksten vooral in zo'n situatie ben ik bang dat ik iets verkeerd schrijf.

Kan het volgende of is dit gek ?

Gecondoleerd met dit grote verlies.
    Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en in de toekomst

Ben altijd erg onzeker met dit soort dingen vandaar dat ik liever even bevestiging vraag

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Alles wat vanuit je hart komt is goed en een kaart sturen is op zich al heel mooi voor de nabestaanden: ook al zou je alleen je naam erop zetten. Je denkt aan hun :) Je tekst is mooi :)

DQueen en QueenMuffin vinden dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja hoor een prima tekst.

QueenMuffin vindt dit leuk.
  4. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Je kunt denk ik niet veel verkeerd doen. Meestal is het al fijn als je weet dat iemand aan je denkt.
    Prima tekst die je er in wilt zetten.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben kort geleden een groot verlies meegemaakt. Wat ons opviel, is dat er veel mensen lappen tekst opschreven. Superlief, maar voor mij echt overbodig. We kregen tientallen kaartjes per dag. Ik keek eigenlijk alleen naar de namen.
    Dus jouw tekst lijkt me echt prima.

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Prima tekst! Ook ik heb verlies van dichtbij meegemaakt en het was een fijne gedachte dat zoveel mensen aan ons dachten, teksten vond ik mooi, alleen namen prima. Ik had alleen moeite met zwaardere geloof gerelateerde teksten. Ik heb alle kaarten bewaard en ze gaan mee als we gaan verhuizen, ter herinnering.

7. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.921
    5.833
    113
    Het is al gezegd, maar alles wat je goed bedoelt is eigenlijk goed. Ik heb de meeste teksten niet eens gelezen. Later misschien maar zeker niet op het moment dat ik ze kreeg.

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Ik vind het heel lief van je en het maakt niet zoveel uit wat je schrijft.
    Ik heb pas nog op een kaart gezet; ‘ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik denk aan je’.
    Zo is het toch ook?
    Mijn vader is twee jaar geleden heel plotseling aan een hartaanval overleden. Zagen we totaal niet aankomen.
    Al die kaarten die we kregen of bloemen etc; zo lief! Dat mensen daaraan denken doet je heel goed.
    De tekst maakt dan niet zoveel uit. Het gaat om het gebaar.
    Het is niet dat de ontvanger op dat moment de kaart leest en denkt; wat heeft die nou geschreven.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ik schijf eigenlijk nooit zo veel. Meer in de trant van veel sterkte met jullie verlies, wij denken aan jullie.

Deel Deze Pagina