Zoals gezegd het is mogelijk, je zou vandaag kunnen testen maar als het dan negatief is wil het niet 100% zeker zeggen dat je niet zwanger bent. Andersom, als je postief test, blijft het nog heel spannend aangezien in de helft van de gevallen je alsnog ongesteld wordt (dan blijft het niet plakken). Maar goed ik zou het wel weten (ik had al een test gedaan )haha. Wat vind je vriend er eigenlijk van? Vind ie het net zo spannend?
Hey meid wat spannend! Als het nou niet zo is... Kan je dan wachten of gooien jullie die condooms de deur uit? Ik heb ook heel veel witverlies en nog steeds, maar ben al dikke 2wk overtijd, omo witte testen en ga maandag naar de ha voor een echo... Maar ben erg benieuwd hoe het gaat bij jou!!
Hier ook veel witte afscheiding.. Kan allebei de kanten op! Afwachten! En een testje kan.. zou ik wel de kruitvat 2 voor 5,- doen.
ok uhm ik zeg testen!! en vrijdag gewoon nog een x testen hou jezelf niet langer is spannen en ons natuurlijk
Ik heb vannochtend een test gedaan, de digitale van clearblue helaas :'(( gaf ie niet zwanger aan, kan ik hier nu vanuit gaan?
Je kunt het best pas testen als je je nod (niet ongestelheidsdag) hebt. Wanneer is die? Dan heb je het meeste kans op een betrouwbaar resultaat. Als je te vroeg test en het is negatief kan je alsnog zwanger zijn maar dat er dan gewoon nog te weinig hcg in je bloed dus in je urine zit.
Heeft 1 van jullie dames wel eens een negatieve test gehad voor de nod maar toch zwanger bleek te zijn?
clear blue digital? ik zou nu nog niet die gebruiken.. maar streepjes zijn veel duidelijker.. en kunnen ook heel licht uitvallen maar je kan toch zwanger zijn
Ik zou ook kruitvat proberen. Is je vriend ook zenuwachtig? Vind hij het ook stiekem wel heel leuk? De mijne vond het bij onze eerste (op dezelfde manier ontstaan, dus ik weet dat het zomaar kan ) toch ook wel heel spannend. En hij sprong een gat in de lucht toen bleek dat ik zwanger was.
Nou, mijn streepje op de Kruidvat 2v5 was super, super licht! En de CB digital gaf wel degelijk zwanger aan. Dit kon ik uit die van het Kruidvat echt niet goed halen.. Ik zou even wachten tot de eerste dag dat je overtijd bent.. Succes!
Ik heb die clearblue test gebruikt waarop je kan zien hoeveel weken je bent, is dit een goede test? Vrijdag afwachten!
Lieve dames, nou ik heb het gevoel zo nu en dan dat ik og ga worden inmiddels, huilerig, zware bovenbenen, zwakke rug, krampjes, (
als je er zo verdrietig van bent meid, misschien dan toch eens om de tafel samen met je vriend om voor een beebje te gaan! Mits hij dat ook wil natuurlijk
Lieve dames, zo raar, ik dacht dus dat ik og geworden was.. Beetje bruine afscheiding. Toen stopte het. Gister na het vrijen had ik bloedverlies, wat daarna weer stopte. Ik snap het niet meer. Ik heb vandaag geen bloedverlies gehad, wel buikkramp, rugpijn en erg chagerijnig. Dus voor mijn gevoel komt het er wel aan. Zo raar dit. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?