Tijdens Mirena normale cyclus,daarna?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door babyke, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Ik heb een half jaar de Mirena gehad.Op Woensdag 16 November heb ik hem laten verwijderen.Tijdens de Mirena had ik gewoon een eisprong en werd daarna ook ongesteld.
    De dag voor het verwijderen heb ik mijn eisprong gehad,en normaal gesproken zou ik nu dan weer ongesteld zijn geworden.Er is nu nog geen teken dat mijn menstruatie er aan komt.
    2 Dagen na het verwijderen heb ik wel een ontrekkingsbloeding gehad van 2 dagen.Mijn menstruatie duurt altijd minimaal 7 dagen.

Zou de 1e dag van de ontrekkingsbloeding dan toch cyclus dag 1 zijn?

Ik dacht eigenlijk dat na verwijderen je cyclus gewoon door zou lopen?

2. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Niemand?

3. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi babyke

ik heb ook een half jaar de mirena gehad , bij mij is hij 16 september verwijderd toen heb ik een dag of 3 gevloeid en heb ik een cyclus gehad van 23 dagen dus het kan goed zijn dat mijn cylcus wel doorgelopen is omdat hij dus korter was en was die bloeding bij het verwijderen dus geen mentruatie

daarna ben ik gaan tempen en heb ik ovulatietesten gebruikt en mij ei is gewoon na 14 dagen gesprongen ik ben niet meer ongesteld geweest omdat ik zwanger ben:D
    voor de mirena had ik altijd cylcussen van 28 dagen

je zou idd denken dat je cyclus doorloopt , heb je verder geen klachten
    misschien dat je cyclus toch een beetje van slag is door de spiraal ?

spinnekop

4. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi Spinnekop,

GEFELICITEERD met je zwangerschap :).

De avond voor het verwijderen (eisprongdag) hebben mijn man en ik wel gemeenschap gehad.
    Ik heb verder geen klachten,alleen zo nu en dan wat steekjes in mijn onderbuik.Normaal gesproken krijg ik een aantal dagen voor mijn menstruatie al wat bruinige afscheiding,maar dat heb ik nu niet.
    Het lijkt er dus niet op dat ik een dezer dagen mijn menstruatie zal krijgen.
    Het is niet de bedoeling om zwanger te raken dus vandaar dat ik er een beetje mee zit :).

5. spinnekop

oh , dan snap ik het :)
    als je de dag voor de eisprong gemeenschap hebt gehad zou er natuurlijk wel een kans kunnen zijn ;)
    misschien toch een test doen om zeker te zijn dat je niet zwanger bent

succes ermee

6. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Vandaag voel ik al de hele dag steekjes rechts in mijn onderbuik.Het voelt een beetje als eisprongpijn,alleen is het niet constant en niet zo heftig.
    Aangezien er nog geen menstruatie in zicht is zal mijn cyclus na verwijderen dan wel opnieuw zijn begonnen.

7. spinnekop

ik hoop voor je dat je cyclus zich snel weer oppakt ;)

Deel Deze Pagina