rare cyclus MET pil.

Discussion in 'Anticonceptie' started by shanandoah, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Ik gebruik nu sinds maart voor het eerst van mijn leven de pil.
    Eerder had ik altijd de prikpil en ik heb een spiraal gehad.
    De spiraal werd ik niet lekker op dus weer laten verwijderen.
    De prikpil heb ik altijd gebruikt ivm verhoogd risico op trombose van mijn vaders kant.
    Onlangs is aangetoond dat ik niet de erfelijke eigenschappen bezit en dus gewoon de pil kan gebruiken.
    Ik heb de microginon 30.
    Vanaf halfweg maart ben ik die gaan gebruiken.
    Maar mijn cyclus is nu heel raar.
    30 april 1 dag bloedverlies.
    14 mei 3 dgn bloedverlies.
    28 mei 3 dgn bloedverlies.

Ik heb mijn huisarts gebeld en die kon er geen zinnig woord over zeggen.Volgens hem kon het niet komen door de narcose in april en ook niet door de combi van de andere medicijnen.

Ik vroeg me dus af of er meer vrouwen zijn met zo'n rare cycli.

2. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Helemaal niemand??? die hier last van heeft?
    22 juni weer een bloeding gehad van 3 dagen.
    en was nog voor mijn stopweek aan.

3. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slikte al 5 jaar geen pil meer wegens klachten. Weer begonnen en ik heb 6 weken last gehad van (licht) bloedverlies. Midden in de strip gestopt omdat ik er echt ziek van werd en gelijk liep mijn cyclus weer goed. De gyn heeft ook bevestigd dat ik er gewoon allergisch voor ben en het echt niet werkt en er teveel bijwerkingen van kreeg.
    Als de huisarts het niet weet en je blijft last houden dan zou ik om een doorverwijzing vragen.

4. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Ja heb besloten deze pilstrippen nog af te maken.
    heb er nu nog 2 en als het dan nog niet beter gaat maar weer aan de bel te trekken.

5. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,263
    1,174
    113
    Heb je bloedverlies tussen de stopweken door? Tussentijds dus, met wel een normale onttrekkingsbloeding die in stopweek begint?

Ik heb bij microgynon 30 tussentijdse bloedingen gehad tijdens de strip en de oplossing was in mijn geval een andere, iets zwaardere pil. Toen ik 3-fasen pil kreeg werd alles weer normaal (netjes ongesteld in stopweek).

Misschien dat het zoiets is? Succes, het blijft een gedoe met anticonceptie he ;)?

6. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Mijn cyclus was ook een rommeltje met microginon. Ik heb daarvoor de Diane geslikt, en die werkte wel prima, dus de huisarts heeft me weer terug gezet daarop. Het zou kunnen zijn dat de pil te licht is voor je, dus ik zou even terug gaan naar je huisarts. Succes!;)

7. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer heb je voor het laatst de prikpil gehad?? komen de bloedingen wl in de stopweek?? want dat is wel goed. 3 dagen bloedverlies is niet erg hoor. had ooit een vriendin die hetzelfde had in d'r stopweek.

8. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Nee het komt buiten mijn stopweek in mijn stopweek ben ik nooit ongesteld.Prikpil is jaren geleden

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    vreemd... misschien heb je een zwaardere pil nodig??

Share This Page