In China zijn haarbanden in omloop die gemaakt zijn van gerecyclede condooms. De haarbanden zitten vol bacteriën en virussen en zijn volgens artsen een bedreiging voor de volkskgezondheid. Dat meldt de krant China Daily vandaag. De rubber haarbanden zijn een rage in diverse Chinese steden, maar nu blijkt dat ze gemaakt zijn van gebruikte condooms. Het recyclen van condooms is verboden in China. Chinese artsen waarschuwen voor de haarbanden: ze kunnen gemakkelijk geslachtsziekten als genitale wratten en HIV verspreiden. Vrouwen wordt geadviseerd de banden niet te kopen, en in elk geval niet in de mond te nemen tijdens het doen van hun haar. De haarbanden zijn vooral te koop op markten, maar zijn inmiddels ook aangetroffen in beautysalons. nou ja zeg, gadverdamme wie maakt er nou van condooms haarbanden
Buiten dat het van condooms gemaakt wordt... maar van GEBRUIKTE condooms? Wat een rare mensen bestaan er toch!
Maar hoe hergebruiken ze die condooms dan? Of liever gezegd: hoe komen ze aan al die condooms? Het lijkt me sterk dat je iederen maandag je gebruikte condooms kan inleveren bij de Condoom-Bank oid...
Nou idd Flientje, dat dacht ik ook. Volgens mij is het een broodje aap. (niet van de topicstarter hoor, ik zie het bericht ook in het nieuws staan) Is het soms al Chinees 1 april? (met oud en nieuw lopen ze toch ook voor?) grapje hoor..
kan er ook moeilijk bij dat het waar is. hoe organiseer je dat inderdaad ueberhaupt? zijn er dan echt mensen die tussen het huisvuil de gebruikte condooms verzamelen? kan het me maar moeilijk voorstellen hoor.....
Wuahha! Ze zullen ze wel weghalen uit boordelen hotels en alle andere plekken waar het normaal is sex te hebben. Maar wat walgelijk! Met een beetje kwak er nog tussen blijft wel je pony goed eronder plakken Haha!
getverdemme moet er niet aan denken dat ik dat in me haar moet dragen pfff...wat een zieke mensen zijn er op aarde bahbah.. liefs