Ik heb het lang niet gezien, nadat ik het jarenlang heb gevolgd. Nu zie ik toevallig op SBS dat Taylor weer leeft? Hoe kan dat nou weer? Die was toch vermoord door Sheila? Die was toch hardstikke dood? Wie weet hoe dit zit?
Ehm, ik volg het ook niet echt meer, sinds het naar een ander net is verhuisd. Maar volgens mij was ze doodgegaan aan een ziekte, wist niet dat ze ondertussen weer leeft...ja, ja, soaps, daar kan alles hè !
volg het pas sinds ik verlof heb, maar heb begrepen dat ze niet echt dood is gegaan, maar in coma is geraakt. er is echter nooit een doodverklaring geweest. nu is ze door een of andere gochem, ehm, omar? mee genomen en heeft ze 10 jaar in coma gelegen of zo. hij heeft haar na wakker worden nog 2 jaar vast gehouden om haar verliefd op hem te laten worden of zo, maar ze wil toch ridge, dus tadaaaaaaaa. volgens mij is het zo gegaan. maar zoals gezegd; ik 'volg' het nog maar sinds kort, dus of het helemaal 100% klopt zo....
die omar had haar toch ook al eens eerder te pakken gehad? dacht ridge ook dat ze dood was.. hoevaak is zij nou al wel niet dood gegaan?
Dat is het hem Claar. In series worden nooit verklaringen afgegeven. Ook worden kisten nooit gechecked op inhoud. De B&B klopt sowieso niet. De kinderen van Brooke hebben onderhand zelf al kinderen maar zelf is ze niet ouder geworden. Ze zou toch al wel tegen de 60 moeten lopen eigenlijk....
Nee zijn geen herhalingen . Maar het verhaal heeft weer een aparte draai gekregen. Omar heeft taylor uit het ziekenhuis laten halen toen iedereen dacht dat ze dood was . En heeft een levensechte pop laten maken die sprekend op taylor lijkt. En die hebben ze toen begraven.
oh ja, die pop, dat was ik nog even vergeten er bij te zetten. is ook zo bizar! haha denk niet dat dit een blijvende serie is voor mij ná mijn verlof
Liggen de B&B in NL zo ver achter? Ik kijk B&B af en toe op de Duitse zender, en daar liggen ze een aantal maanden voor op NL.
O Ja! Verschrikkelijk! Ik kan me niet herinneren dat ze vroeger zo enorm lelijk was. Wat een raar hoofd. Die lippen!
Volgens mij heeft Omar haar niet meegenomen. Ze is ontvoerd door doorgedraaide plastisch chirurgen en heeft allemaal experimentele operaties moeten ondergaan! OMG