In Babyboom werden voor het eerst op de Nederlandse televisie honderd stellen met een kinderwens een jaar lang intensief gevolgd. De kijker maakte in tien uitzendingen de hoogte- en dieptepunten mee die er zijn bij (het proberen van) het krijgen van een kind. Van het al of niet in verwachting zijn, het verloop van de zwangerschap tot en met de geboorte. Binnenkort starten we met de opnames van de tweede serie van Babyboom! Daarvoor zijn we op zoek naar mensen met een kinderwens die willen meedoen. Iedereen kan zich opgeven; single of getrouwd, jong of oud, homo of hetero, stellen die al kinderen hebben of juist voor de eerste keer zwanger willen worden, bewust alleenstaande moeders of personen met een vruchtbaarheidsprobleem.'Kortom, wij zijn voor ons programma op zoek naar een doorsnee van de Nederlandse bevolking. Na de aftrap waarin alle vrouwen tegelijkertijd een zwangerschapstest doen, volgen de cameras in de maanden daarop het wel en wee van de stellen. Hoe beleven zij hun eerste echo? Hoe gaan ze om met de teleurstelling van het uitblijven van een zwangerschap? Al deze vragen komen aan bod YouTube - Oproep Babyboom! Bron;http://babyboom.ncrv.nl ----------------------------------------------------------- Weet niet of dit hier al kenbaar is gemaakt maar kwam het tegen toen ik op de site van babyboom ging kijken. Ik ga zeker weer kijken vond de eerste serie prachtig om te zien! Ik kan niet wachten tot het uitgezonden gaat worden. Wie gaat er nog meer kijken?
Kijk maar uit, ik weet nog wel hoe moeilijk Nederland het Arnoud & Coretty heeft gemaakt toen. Walgelijk gewoon. Maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
jammer dat het voor ons net te vroeg is, je moet je uiterlijk begin aug. opgeven en eind aug. beginnen de opnames.
Een vriendin van mij heeft ook meegedaan toentertijd en die werd ook behoorlijk 'afgemaakt'. 't Is net alsof mensen op forums etc zich niet meer realiseren dat ze niet naar 'n toneelstukje zitten te kijken, maar naar échte mensen.. Zelf zou ik 't nooit doen. Ik kan wel tegen kritiek, maar dat zou me echt te gortig worden!
Ja, heb dat toen ook heel vreemd gevonden dat het ene stel (dat Ajax-stel) de hemel in werd geprezen terwijl die Arnoud en Coretti zo afgezeken werden. Echt ongelofelijk. Als je je opgeeft, wees dus bereid om niet alleen de leuke reacties te krijgen .
Ik heb me zojuist opgegeven samen met mijn vriend. Hij was gelukkig helemaal enthousiast. Ben erg benieuwd of we geselecteerd gaan worden. En laat ze maar komen met de kritiek, het zal vast niet leuk zijn maar heb dagelijks al met erg veel kritiek te maken rondom onze ICSI behandelingen dus ben al wat gewend.
Ja maar ik denk dat je met ICSI opzich geen gedoe krijgt hoor, het waren meer de vooroordelen van het leven van Arnoud en Coretty opzich. Zijn vorige huwelijk had natuurlijk geen bal te maken met zijn huidige huwelijk. Maargoed, vooroordelen, daar krijg je sowieso mee te maken als je met je snuit op tv komt.
Wat ontzettend leuk dat er een tweede serie komt! Ik heb de eerste serie ook gevolgd, toen nog met ons grote verlangen naar een kindje..... Nu zal het heel anders kijken zijn, ik ga het zeker weer volgen!
Ook ik ga zeker kijken! Toen de 1e serie erop was, waren wij nog niet echt bezig met zwanger worden, dus heb ik het niet gevolgd. Omdat ik nu in de ziektewet zit, zocht ik een beetje afleiding en heb vorige week op uitzendig gemist, alle afleveringen gezien van babyboom! Het was zoooooooooooooooooo herkenbaar! Heb heel wat afgehuild, tranen van verdriet als het weer eens niet gelukt was en tranen van geluk als er goed nieuws kwam! We moeten nog even wachten tot april 2011, maar ik ben erbij! Liefs Loesie