denk indd ook dat dit niet zown hendig ding is - hele dagen inhouden is al niks - man vermoord je nog ookal heeft ie nog zown pijn uit woede ach ja..
ik ben het met de critici eens. De verkrachter is toch al "binnen" en dus is het kwaad al geschied Als hij hem er na de daad dan uit wil halen en hij heeft daar veel hinder van, dan kan hij er idd agressiever van worden en gaat zich in allerlei bochten wringen om eruit te komen, lijkt me nou niet echt een prettig gevoel voor het slachtoffer en idd Lydia, als de man zo aggressief word, is het nog maar de vraag of het slachtoffer het nog na kan vertellen het is goed dat ze over dit probleem nadenken, maar dit is niet de oplossing
Meen je dat echt? Iemand die jou zo intens pijn doet, jou zo niet respecteerd en behandeld als derde rangs organisme, die niets liever wil dan jou zoveel mogelijk laten lijden en ervan geniet? En jij wilt niet dat deze pijn heeft? De rest heb je gelijk in, maar ik gun iedereen die iemand verkracht heeft heel en heel veel pijn toe, de rest van zijn leven. Nee niet dood maken, gewoon heel veel pijn wens ik zo iemand toe.
ik zou het zeker niet erg vinden als meneer zo'n pijn heeft voor wat ie aanricht. dat zou het trauma niet weghalen, maar die gedachte zou het wel een klein beetje verzachten
lekker in de bajes zetten.... ennuhhh hem de "taak" geven.... dat als er zeepjes op de grond vallen.... HIJ diegene is, die er voor zorg draagt, dat deze van de grond geraapt worden... heb ik het niet over de luxe 1-persoonskamers met alle voorzieningen he?! maar denk dat mn stelling wel duidelijk is....
Ik snap wel dat vrouwen in bepaalde landen het zouden willen gebruiken. (In NL is het inderdaad onzin om elke keer dat je de deur uitgaat zo'n ding in te doen, maar er zijn helaas landen waar verkrachting echt met de regelmaat van de klok voorkomt.) Toch denk ik dat het voor geen meter werkt. Zoals al eerder is gezegd: juist in die landen waar de kans op verkrachting groot is, komt groepsverkrachting veel voor. "Man" 1 is dan wel uitgeschakeld, maar z'n vrienden zijn er nog. Bovendien denk ik dat als veel vrouwen zoiets gaan gebruiken, dat verkrachters toch even eerst gaan voelen of er iets in de vagina zit. Als hij het te vroeg ontdekt, zou het inderdaad extra agressie op kunnen wekken. (Als dat ding eenmaal aan z'n leuter hangt, zal ie inderdaad wel wat anders aan z'n hoofd hebben.) Het argument "Het leed is al geschied." is op zich waar, maar als ik dan toch moet lijden, zou ik graag zien dat de dader er ook last van heeft. En met zo'n ding is de verkrachting wel eerder voorbij dan wanneer hij door kan gaan. En ik denk dat het voor de verwerking goed kan zijn als je weet dat je in ieder geval iets terug hebt kunnen doen en dat die man er uiteindelijk ook geen plezier van heeft gehad. Maar ja, dat kan met bijv. pepperspray ook en dan heb je meer kans om helemaal te voorkomen dat je verkracht wordt. Overigens sluit ik niet helemaal uit dat er ook vrouwen zijn die dit ding voor andere dingen gaan gebruiken. Er zijn ook vrouwen met een zieke geest!
Hahah, nee joh, ik gun hem die pijn wel (rare zin). Ik wil alleen niet dat hij bovenop mij ligt als hij die pijn heeft!