Confessions of a pregnant woman...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MiekeLammetje, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik leg ook de hele tijd dingen op rare plaatsen. Mn vriend is er geloof ik een beetje aan gewend nu, of hij zegt er in ieder geval niks van, dat vind ik wel lief :)

Laatst mezelf betrapt op

- een leeg wc rolletje in de koelkast,
    - vol pakje boter in de prullenbak (snel er weer uitgehaald! :$)
    - de deur uitwillen met mn tandenborstel nog in mn hand, en vervolgens twijfelen of ik mn tanden nu gepoetst had, om het voor de zekerheid nog maar een keer te doen... pfff
    - de computermuis (draadloos) in mn tas gestopt, kwam ik op t werk achter :(

Wil niet weten wat mn vriend allemaal vind in huis op gekke plekken...

Verder zou ik wel meer energie willen hebben, lig soms echt voor pampus op de bank!

2. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    HAHAHAHA! :D:D:D
    Wat een goed verhaal! You just made my day. Het spijt me, maar heb je even hartelijk uitgelachen vanachter mijn computer hier!

Overigens, over het babykamer kijken (blijkbaar doen veel vrouwen dat): vriendlief zei gisteren dat hij ook elke dag voordat ie naar z'n werk gaat even de babykamer inloopt. Gordijntjes open doen, even in de leunstoel zitten en wegdromen... Superschattig toch!! Werd echt helemaal week toen 'ie dat vertelde!

Oja, en nog een quirky dingetje: ik droom ook zo raar. Veel over seks... (God knows why, want daar staat mn hoofd toch echt even niet naar nu). Maar droomde laatste ook dat ik op een partyboerderij was en dat ik daar een wilde nacht heb beleefd met Mark Rutte... :$

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Whhahahaha :p Ik herken dat van die dromen, ook veel over seks.. :p
    Maar Mark Rutte is er gelukkig nog niet in voorgekomen :p:D

4. Maikie

Maikie Nieuw lid

16 mei 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi, ik ben een meisje van 18 en heb al 2 jaar een vriend. Ik gebruiik de pil en verder geen aticonceptie want we weten allebei dat we geen overdraagbare ziektes hebben etc. Meestal slik ik 2 of 3 strips achter elkaar omdat ik niet graag ongesteld word. Maar nu heb ik maar 1 strip geslikt en ben ik nu sinds zondag gestopt maar nog steeds niet ongesteld geworden... maak me beetje zorgen want heb soms ook pijn aan me navel/rond me navel. Vind het allemaal heel eng en wil natuurlijk helemaaal niet zwanger zijn!!! Maar misschien komt het gewoon omdat ik normaal 2 of 3 maanden door slik? Of komt het vandaag of morgen nog... maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen en wat het kan zijn ofzo. Iemand tips? Ervaring? zou heel fijn zijn

5. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Confession:
    Ik heb nog geen enkele keer de waarheid gezegd over het aantal kilo's wat ik aangekomen ben tegen m'n man (zit nu op 18 kilo, man denkt 12) ;)

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ten eerste de tranen biggelen nog over mn wangen van het lachen, sorry dames.
    Verder vergeet ik alles en stop dus ook soms halverwege een zin met praten omdat ik geen idee meer had wat ik wilde zeggen.
    Ik ben erg moe en lig dus het liefste de hele dag in bed, en dat doe ik ook als ik er de kans voor heb.
    Ik gebruik mn misselijkheid om dingen niet te hoeven eten of juist om wel te eten hihi

@moielle over kilos kan ik nog niet mee praten al zijn er met 12 weken vrouwen die aankomen, maar bij de vk zag ik gisteren dat ik 3 kilo was afgevallen (uitdroging door spugen etc.)

Verder hoop ik hier nog leuke verhalen te lezen en zelf neer te mogen gaan zetten.

7. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

25 mei 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    Hier ook een confession... Ik zou de persoon die de uitspraak dat de zwangerschap de mooiste tijd van je leven is wel wat aan willen doen!!!

No offence, ik ben zooo ontzettend blij met het feit dat ik mama word, maar ik mis mezelf. Wil me gewoon weer lekker sexy voelen en mijn man's wijfie :) Gewoon weer dingetjes kunnen doen, zonder me na alles moe te voelen, lekker een glaasje wijn kunnen pakken... ik kijk er zelfs naar uit om te kunnen lijnen en lekker te kunnen sporten... pfffffff!!!!

8. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    @Biancah: En weet je wat het gekke is, dat het m'n man echt totaal niets uitmaakt hoeveel ik aankom! Ik vind het zelf erger, heb een digitale weegschaal en als die cijfers in beeld komen, brrr. En ik weet ook wel dat het er weer af gaat. Het is gelukkig voornamelijk vocht.

Over vergeetachtigheid kan ik meepraten: Ik had twee confessions...
    Zoals je ziet, staat er maar eentje (geen idee wat de andere ook al weer was hihi)

9. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    "Schudt je de hand''

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

aankomen hoort erbij. Ik wil nu ook aankomen hoor hihi.

Oh en moet nog iets opbiechten, ik ben dus vet jaloers op vrouwen die dus al dikke buik hebben.
    Ja ik weet t jullie zijn op het einde :p en weet ook dat het niet alles is, maar ik ben wat stevig en ben dus bang dat mensen nu denken dat ik gewoon dikker ben geworde door eten, want mn buik is voller.

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hahahaha wat een leuke dingen ertussen, vooral de meubelspray en het wc-rolletje in de koelkast hebben me opgevrolijkt :)

K geef toe dat ik iets minder moe ben dan een week geleden, maar dat hoeft mijn man toch niet altijd te weten? :) Hij helpt me zo lief en lui was ik altijd al, hahaha.

Ik huil nog niet om alles, maar als ik huil ben k niet te stoppen.
    Het kan ook omslaan als het weer, vorige week was ik aan het huilen als een mager speenvarken en manlief zei: wat is er dan?
    Ja niks :) maar boehoee, toch doorhuilen, vervolgens komt er een reclame op tv die ik ervoor al gezien had en niet eens heel grappig vond, maar nu lag ik in een deuk, om na de lachstuip weer door te gaan met huilen.

Snappen jullie er nog wat van :D

Was trouwens de reclame van Simple (een of andere simkaart?) waarbij een papegaai tegen een poes zegt: poes, poes, poes, poes, poes
    Miss kennen jullie 'm wel :)

Verder nog geen confessies!
    Sluit me wel aan bij Bianca, ook bang dat mensen denken dat ik gewoon aankom, ik was al geen kleintje maar buik krijgt een andere vorm nu :p

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Even een abbo :D
    Kan me nu even niks herinneren haha

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oh haha geweldig topic. Die meubelspray haarlak actie geweldig! Heb in en deuk gelegen.

14. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wat een leuke verhalen zijn erbij gekomen!
    Gelukkig gebruik ik geen haarlak:D

Overigens heb ik wel een keer gedacht dat een voorbijganger een nare parfumwolk op had. Dat zei ik ook tegen de mensen waarmee ik op dat moment zat te kletsen. En toen bleek dat 1 van de mannen net een luchtje had opgespoten. Ehhm... Sorry, mijn neus werkt nu gewoon net even anders *oeps*

15. Loontje23

Loontje23 Actief lid

15 nov 2011
    212
    0
    0
    ben vooral bezig met het gezin :)
    whahahaa ging vandaag stukje lopen en wilde manlief even bellen, kom ik erachter dat ik niet mijn mobiel maar de huistelefoon in mijn zak had hahaha, hoe bedoel je zwanger , mijn galaxy s2 is groot maar deze is veel dikker en ik merkte het niet eens.... voel me nu toch echt wel belachelijk, maar goed dat niemand het in de gaten had behalve ik

(tenminste dat hoop ik dan maar) !!!

@pluizigspook, ik gebruik normaal ook geen haarlak maar in het begin was mijn haar echt futloos dus wilde het even opleuken ,,,, nou dat was dus niet gelukt!! en idd zwangere neuzen werken een stuk beter, vooral heel vervelend toen ik de eerste 4a5 maanden boven de pot hing,
    kon ook echt kokhalzen van mensen met parfum bv in de supermarkt:(

16. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    @Loontje23; ik zie mezelf ook rustig de bussen verwisselen hoor, volgens mij doen we massaal vreemde dingen!

17. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    vreemde dingen?
    nee joh, hoe kom je er bij.
    een pan hoort toch in de koelkast en het bakje met restjes in het keukenkastje.
    en sleutels horen toch echt in het bureaulaatje te liggen.
    een portomonee hoort op het kussen thuis (zo vinden dieven het nooit!) en de afstandsbediening in de kast zodat man moet kijken naar wat jij leuk vind en niet andersom :D

18. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Hahaha! :D Ik word zo vrolijk van deze verhalen! En ja, die poespoespoesreclame ken ik ook. Grappig! Ik lach overigens veeel meer nu ik zwanger ben. Wonderbaarlijk.

Nog n confession: ik wacht nog steeds op het eerste moment dat er iemand voor me opstaat in bus of trein. Is me nog niet gebeurd, maar zit er stiekem op te hopen... Lijkt me leuk!

19. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Ik ben al 26 weken onderweg en heb ook nog geen grote buik, ben dus ook stikjaloers op vrouwen die met een dikke toetert rondlopen.
    Vervelend is dat he! ;)

20. Maia

Maia Niet meer actief

wat een grappig topic :)

- ik laat constant mijn autosleutels in het contact zitten en als ik dus de auto ben uitgestapt en ik wil hem op slot zetten snap ik voor een seconde niet waar die sleutel nu is.
    - ik heb niet heel erg meer een rem meer op dingen die ik zeg, vooral tegen manlief.
    - het luchtje van manlief waarvan ik rond week 7/8 van over m'n nek ging, zorgt er nu voor dat ik zo hitsig als maar wat word
    - ik jank over alles

Deel Deze Pagina