Confessions of a pregnant woman...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MiekeLammetje, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ruilen? Ik moet me zuchtend uit een stoel hijsen, draai me in bed om als een logge oude walrus, en kan mijn schoenen zelf amper meer aankrijgen :D :p

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Verdere bekentenissen:

* ik zie onwijs uit naar de frummel, maar ze mag nog best tot UD blijven zitten. Ben net sinds vandaag vrij/verlof... :)
    * ik kon me de laatste weken echt niet meer concentreren op werk en had het ook bijna alleen over baby/kinderen. En van mijn collega's hebben er maar weinig kinderen. En die ze wel hebben zijn mannen. :p
    * ik ben wat luier met de tweede. Ik moet mijn vluchttas nog pakken en het kamertje is nog niet helemaal af :)
    * normaal ben ik altijd met nieuws en actualiteiten bezig, maar nu heb ik gewoon totaal geen zin in de 1393942ste keer het woord 'economische crisis' en wat voor ellende dan ook. Oogklepjes op en ik zit lekker in mijn hoogzwangere bubbel :D

Und so weiter und so weiter...

3. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Ooh ik heb n mooie genante confession, al is 'ie van heel andere orde.
    Moet altijd als ik naar de vk ga mijn urine laten controleren, dus dan gaat er zo'n potje mee. Ik denk altijd 'oh mijn god, als dat ding maar niet open gaat in mijn tas!!' Meestal dus nog een plastic zakje er omheen. Maar afgelopen dinsdag vergeten, want toen had ik haast. En je raad het al.... Potje heeft gelekt. Niet zo heel erg, maar toch vies. BAH!!!

Deel Deze Pagina