verloskundige rondom Drachten, beste/fijnste?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Evie10, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Voor een vriendin van me de vraag,

wat is de beste/fijnste verloskundige rondom Drachten?
    Er zitten er een paar en ze weet niet waar ze het beste heen kan bellen. Ze vroeg zich ook af of het raar is bij alle 3 een afspraak te maken?

Ik ben zelf ook nog maar net zwanger, hier zitten ook meerdere waarvan 1 op 200m afstand dus dat is makkelijk :D

Heb ook gezegt dat het voor iedereen anders is, de ervaring, maar vragen hier kan nooit kwaad!!

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

In wat voor straal rondom Drachten?

Ik denk dat je het best eerst kunt proberen bij de verloskundigepraktijk die het dichtstbij zit. dit ook ivm de aanrijtijd van de verloskundige.
    Ik heb zelf gewoon gekozen voor de verloskundigenpraktijk in mijn dorp. Wonen nu 5km verderop maar bij een volgende zwangerschap zou ik weer naar haar toe gaan omdat het vertrouwd is en de nazorg ook geweldig was. Veel geduld, luisterend oor en stond echt 100% voor me klaar dag en nacht. (en het is nog steeds de dichtstbijzijnde verloskundige geloof ik)

Is niet ver van Drachten. Als je een linkje wilt moet je me even een pb sturen.

3. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Rondom/in Drachten zelf, ze zei dat er zowiezo 3 zaten in nog geen 5 min afstand.

Ze woont in het centrum van Drachten

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Stuur je een pb.

5. Frouk

Frouk Lid

31 dec 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ga naar de geboortegolf in Drachten. Ik vind het een prima verloskundigenpraktijk. Met de andere twee heb ik geen ervaring. Heb deze ook puur op gevoel uitgezocht. Succes met het uitzoeken naar welke praktijk je gaat. :)

6. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    ik zit zelf bij wolkom, ben daar de 1e zwangerschap gekomen en 2e terug gegaan.
    nu bij 3e sta ik daar weer onder controle, zeer goed en vriendelijk.

als ik ongerust ben komen ze direct langs voor thuisconsult of kan ik daar heel snel terecht.
    heb de 1e keer uiteindelijk zieknhuisbevalling gehad, verloskundige is toen meegeweest.
    2e zwangerschap thuis bevallen, na 1 week complicaties.
    verloskundige is toen weer meegeweest naar ziekenhuis.

nu 3e zwangerschap bloeding gehad. ze nemen het heel serieus en gelijk weer doorgestuurd. persoonlijk vind ik ze super.
    zijn normaal 2 vaste verloskundige, sinds vorig jaar een tijdelijke er voor vast bij.
    nu hebben ze wel extra mensen paraat staan maar dat komt omdat 1 van de verloskundige net zelf is bevallen en de andere zwanger is. toch is het nog steeds fijn daar

in dr88 heb je ook nog 1 op de tramlaan zitten. weet zo even niet hoe die heet. daar komen ze verloskundige van wolkom ook vandaan. 1e zwangerschap ben ik daar geweest maar dat was echt niks. ook al zit die nou dichterbij, ik voelde me daar niet echt fijn.

ik zou ze niet allemaal uitproberen. gewoon 1 bellen die je aanstaat en daar langs gaan. staat die je niet aan dan kan je een andere proberen maar anders blijf je bezig en kan je misschien zelfs problemen krijgen bij je zf

7. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Heb reacties doorgegeven!!!

Ze ging contact opnemen met de nieuwkomer, puur ook uit gevoel. Ben benieuwd!!

Super bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina