geboorte kaartjes, waar goedkoop bestellen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaChantal, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Bij onze zoon hadden we bij kaartje2go een kaart besteld, prima service en goede prijs.
    Maar.. Onze laptop is zooo traag geworden dat dat niet echt een optie is.
    moet dus via de tablet bestellen en dat kan niet bij hun helaas.

We hadden nu een leuke gevonden van belarto, prima prijs maar die drukkosten maken het zoo duur;)

Waar bestellen jullie je kaartje?
    Of waar heb je geen hoge drukkosten?
    Vind het een beetje "onzin" om voor 30 kaartjes 130 euro te betalen :p

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Kan je ze niet 'klaar' maken op een computer bij iemand dat je alleen nog maar de gegevens in hoeft te vullen ( of iemand anders dat voor je doet) ?
    Ik vond kaartje2go echt ideaal.. alle adressen kan je er ook al inzetten dus ben je zo klaar en kan er (bijna ;)) niks meer misgaan

3. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Wij hebben het bij optimalprint besteld! Supermooie kaartjes, echt dik tevreden erover!
    Vaak ook 50 procent korting...!
    Groetjes

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    wij bestellen ze bij hippe geboortekaartjes. niet zo duur en geen drukkosten. zijn ook echt heel leuke kaartjes vind ik persoonlijk

5. Vosje7

Vosje7 Actief lid

3 apr 2013
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
  6. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Ik ga met een vriendin zelf de geboortekaartjes in elkaar knutselen :) Heb over een paar weken toch niks meer te doen de hele dag als ik met zwangerschapsverlof ben. Maargoed niet iedereen ziet dat zitten, of vindt dat even leuk. Het is wel lekker goedkoop.

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik heb mijn trouwkaarten via optimalprint besteld, snelle service en zeker een leuke prijs! Vaak korting etc!

Nu gaan de geboorte kaartjes via Kaartje 2go, omdat ik een speciaal ontwerp in gedachten had.

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Wij hadden de kaartjes van babyboefjes

9. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Wij hebben daar ook besteld en het is ons goed bevallen. We waren €2.50 per kaartje kwijt, inclusief gekleurde enveloppen en extra mooi papier. Goede service en leuke kaartjes.

10. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    Ook wij hebben de kaartjes bij hippe geboortekaartjes besteld en dit is heel goed bevallen. Bij de proefdruk zaten de verschillende soorten papier en kleurstaaltjes, allemaal erg netjes. Wij vonden het makkelijk om met de tablet het kaartje te maken. Je kan er ook vantevoren al de enveloppen bestellen, ideaal! We hebben op de geboortedag de kaartjes besteld, de volgende dag waren ze al binnen. Erg leuk dat we een week later een felicitatie kaartje kregen van het team van hippe geboortekaartjes, erg attent!

11. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hema

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wij hebben ze besteld bij geboorteplaats.nl erg leuke site en goedkope kaartjes.

13. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    bij geboorteplaats.nl krijg ik geen kaartjessite...

Ik heb een proefdruk besteld bij hippe geboortekaartjes en die vind ik wel erg leuk. Alleen wel een beetje prijzig. Kaartje2go is volgens mij de goedkoopste. Alleen vond ik de proefdrukken die ik had besteld niet zo leuk.

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Correctie.. geboortepost.nl (autocorrect)

15. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hierbenik.nl is vrij goedkoop.. Wij hebben er een heel lief kaartje vandaan.

16. Serendipity1990

2 jan 2015
    34
    0
    0
    Geboortekaartjes - Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ontzettend leuk vaste prijzen welk kaartje je ook maar wilt. Incl enveloppen. Onze trouwkaarten hier gekocht goeie service en ook de geboortekaartjes gaan we hier bestellen. Je kan zelfs een heel eigen kaartje ontwerpen voor ook dezelfde prijs. Echt een aanrader! :)

Deel Deze Pagina