Bij onze zoon hadden we bij kaartje2go een kaart besteld, prima service en goede prijs. Maar.. Onze laptop is zooo traag geworden dat dat niet echt een optie is. moet dus via de tablet bestellen en dat kan niet bij hun helaas. We hadden nu een leuke gevonden van belarto, prima prijs maar die drukkosten maken het zoo duur Waar bestellen jullie je kaartje? Of waar heb je geen hoge drukkosten? Vind het een beetje "onzin" om voor 30 kaartjes 130 euro te betalen
Kan je ze niet 'klaar' maken op een computer bij iemand dat je alleen nog maar de gegevens in hoeft te vullen ( of iemand anders dat voor je doet) ? Ik vond kaartje2go echt ideaal.. alle adressen kan je er ook al inzetten dus ben je zo klaar en kan er (bijna ) niks meer misgaan
Wij hebben het bij optimalprint besteld! Supermooie kaartjes, echt dik tevreden erover! Vaak ook 50 procent korting...! Groetjes
wij bestellen ze bij hippe geboortekaartjes. niet zo duur en geen drukkosten. zijn ook echt heel leuke kaartjes vind ik persoonlijk
Je kan ook een videogeboortekaartje bestellen bij BabyGreets - digitale videogeboortekaartjes en hem digitaal delen via social media of email met je vrienden/familie, scheelt ook weer verzendkosten.
Ik ga met een vriendin zelf de geboortekaartjes in elkaar knutselen Heb over een paar weken toch niks meer te doen de hele dag als ik met zwangerschapsverlof ben. Maargoed niet iedereen ziet dat zitten, of vindt dat even leuk. Het is wel lekker goedkoop.
Ik heb mijn trouwkaarten via optimalprint besteld, snelle service en zeker een leuke prijs! Vaak korting etc! Nu gaan de geboorte kaartjes via Kaartje 2go, omdat ik een speciaal ontwerp in gedachten had.
Wij hebben daar ook besteld en het is ons goed bevallen. We waren 2.50 per kaartje kwijt, inclusief gekleurde enveloppen en extra mooi papier. Goede service en leuke kaartjes.
Ook wij hebben de kaartjes bij hippe geboortekaartjes besteld en dit is heel goed bevallen. Bij de proefdruk zaten de verschillende soorten papier en kleurstaaltjes, allemaal erg netjes. Wij vonden het makkelijk om met de tablet het kaartje te maken. Je kan er ook vantevoren al de enveloppen bestellen, ideaal! We hebben op de geboortedag de kaartjes besteld, de volgende dag waren ze al binnen. Erg leuk dat we een week later een felicitatie kaartje kregen van het team van hippe geboortekaartjes, erg attent!
bij geboorteplaats.nl krijg ik geen kaartjessite... Ik heb een proefdruk besteld bij hippe geboortekaartjes en die vind ik wel erg leuk. Alleen wel een beetje prijzig. Kaartje2go is volgens mij de goedkoopste. Alleen vond ik de proefdrukken die ik had besteld niet zo leuk.
Geboortekaartjes - Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ontzettend leuk vaste prijzen welk kaartje je ook maar wilt. Incl enveloppen. Onze trouwkaarten hier gekocht goeie service en ook de geboortekaartjes gaan we hier bestellen. Je kan zelfs een heel eigen kaartje ontwerpen voor ook dezelfde prijs. Echt een aanrader!