Conflicht betreft nieuwe kinderwagen, wat zijn onze rechten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Madam1983, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    En soms heb je geen keuze, als de dichtsbijzijnde babywinkel zo ver van je vandaan zit? Niet iedereen heeft een babywinkel om de hoek van de straat zitten...

2. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Is dit de Joolz geo? Ik zou even joolz bellen morgen of anders via twitter proberen. Joolz heeft nl. een prima service. Ik kreeg zonder problemen een heel nieuw stoelframe opgestuurd toen ik mijn hand aan een scherp deel openhaalde. Hoefde de andere geeneens terug te sturen. Waarschijnlijk lossen zij het voor je op of nemen meteen contact op met de leverende winkel.

3. Madam1983

Madam1983 Actief lid

24 aug 2014
    212
    10
    18
    Thnx voor de reacties. Het was geen Joolz kinderwagen maar een Dubatti kinderwagen. Dit is een eigen merk van Babypark.

Ik wil wel aangeven dat Babypark een zeer starre houding heeft.
    Ze geven in de mail aan dat er geen minpunten bekend zijn van de Dubatti, dit is absoluut niet waar. Daarnaast blijken er toch regelmatig kinderziektes aanwezig zijn, alleen een passende oplossing bieden ze niet.
    Met behulp van de rechtsbijstand en het volhouden van mijn man is het probleem nu opgelost.

Opgelost betekent wel een nieuw frame, nieuwe reiswieg, nieuwe dekje en nieuwe kap. Dus eigenlijk een geheel nieuwe kinderwagen.
    Ze geven zelf aan dat er regelmatig " problemen" zijn met de Dubatti.
    Ik probeer het even kort uit te leggen.
    Ze zeggen dat er verschillende series bestaan van Dubatti, bijvoorbeeld serie 1, 2 en 3.
    Het komt regelmatig voor dat dingen verkeerd gemonteerd worden.
    Zo hadden wij bijvoorbeeld een frame van serie 1, de reiswieg van serie 2 en het dekje van serie 3. Dit past allemaal niet op elkaar. Wij hebben nu alles van serie 1 gekregen maar het kan dus best zijn dat bijvoorbeeld iemand alles het frame krijgt van serie 2, de reiswieg van 3 en het dekje van 1.
    Zij zijn dit zelf niet als een probleem en begrepen niet dat wij ons stoorden aan een krom frame.

Op een gegeven moment liep het zo vast dat mijn man heeft aangegeven de wagen weer in te leveren en het geld terug wilde hebben.
    Na het contact met de rechtsbijstandverzekering hebben ze toch besloten het probleem op te lossen.
    Het stomme is dat ze een heel magazijn vol hebben liggen met onderdelen, dus het was in principe in een paar minuten gepiept.
    Dit heeft echter wel bloed zweet en tranen gekost en kostte zo'n 3 weken voor het uiteindelijk opgelost was.
    Dus hou dit bij de aanschaf in je achterhoofd.
    Voor ons in ieder geval een reden om in het vervolg geen grote aankopen meer te doen bij Babypark.

Gelukkig voor ons is het probleem opgelost en hoop ik dat we de wagen in juli met veel plezier kunnen gebruiken.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb dezelfde ervaring met babypark. Slechte baby swing gekregen, en het kostte me weken voor ik mijn geld terugkreeg. Volgens hen was er geen probleem. Erg star zijn ze inderdaad!
    Fijn dat het is opgelost :)

5. VSC

VSC Niet meer actief

Een kinderwagen van 1100 euro.. 😂😂?
    Maar fijn dat t is opgelost. Ik zou r persoonlijk zijn heengereden, al was het zo ver rijden en mn geld hebben teruggeëist. Veel winkels doen altijd zo moeilijk als er wat mis is en je moet altijd zelf erachter aan blijven gaan

6. Madam1983

Madam1983 Actief lid

24 aug 2014
    212
    10
    18
    @VSC, we zijn er ook heen gereden. En ondanks dat iedereen kon zien dat het schots en scheef was bleven ze in eerste instantie beweren dat er niets aan mankeerde.
    @Cathelijne1986, vervelend dat jij ook zo'n ervaring hebt. Gelukkig is het ook voor jullie goed opgelost!

7. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Fijn voor ze, want deze slechte reclame blijft lang op internet zichtbaar.

Fijn dat het uiteindelijk is opgelost!

8. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    644
    289
    63
    die €1100 sta ik niet van te kijken...maar wel voor een huismerk.
    voor dat bedrag verwacht je toch dat het om een van de duurdere merken gaat...
    (neemt niet weg dat ik €1100 ook veel geld vind voor een kinderwagen)

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn dat het is opgelost. :)

10. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb momenteel ook ene probleem met mijn nieuwe joolz geo waar dingen aan kapot waren. Babypark lijkt dit heel netjes op te lossen. De volgende werkdag al een reactie via de email ontvangen. Joolz gaat een nieuw frame leveren aan babypark en dan kan ik het omwisselen.

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Fijn dat het opgelost is ts!

Ik vind het ook veel geld, zeker voor een wagen Nog maar zo kort op de markt en dat een huismerk betreft maar dat is ieders eigen keuze uiteraard!

Ik heb zelf eerst gegoogled naar reviews van wagens van verschillende merken en ben daarna gaan kijken naar wat wij fijn vonden uit de wagens die goed uit de test kwamen. Deze wagen is nog maar kort op de markt. Ik hoop desondanks dat je er wel heel veel plezier van gaat krijgen! :)

Deel Deze Pagina