Hoi!! Ik ben op zoek naar mensen die hetzelfde probleem hebben. Heb inmiddels al meerdere keren met Ziggo aan de lijn gehangen maar het probleem blijft bestaan en wordt eigenlijk alleen maar gekker. Een paar dagen voor de samenvoeging van UPC en Ziggo zijn wij over gegaan naar een horizon box. Sindsdien is het internet K*T! Op advies een andere modem genomen om de Wi-Fi daarvandaan te halen maar dat is nog slechter dan uit de horizon box. Volle bak verbinding maar niks functioneert. Netwerkprobleem is de melding. Ik moet constant de modem opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen want simpelweg mijn telefoon opnieuw opstarten of de Wi-Fi uit en weer aan zetten werkt niet. Iemand die hier ervaring mee heeft en dit uiteindelijk heeft opgelost? Anders wordt het toch overstappen weer...
De wifi aan en uit zetten ja zeker, hij kaad dan niks of zegt geen internetverbinding maar dit had ik ook bij de telfort... Tis lang niet wat ze beloofd hadden maar heb geen idee waar we anders naar toe zouden moeten...
Hier is alles super traag geworden! Ik gebruik in bed bv graag die app zodat ik op de Ipad tv kan kijken. Sinds de overgang naar Ziggo kan ik dat eigenlijk wel vergeten. Heel irritant!
Hier ook enorm drama met internet sinds de overgang, als manlief aan het gamen is (via de internetkabel) kan ik op wifi geen filmpjes meer kijken (ook Netflix niet), zodra hij niet aan het gamen is, lukt dat dus wel.. dit was voorheen nooit een probleem en ook de tv is bagger (zappen is traag, zenders zijn slechte kwaliteit, sommige zelfs niet meer te bekijken (alleen maar blokkerig) Gebeld en gemaild maar de oplossing die ze bieden slaat nergens op (vervangen van wandcontactdoos..), daarna heb ik ze niet meer kunnen bereiken!! (lijkt weer de oude helpdesk van UPC!) Gisteren de knoop doorgehakt en overgestapt naar KPN, (hebben we meteen glasvezel ) Nu maar hopen dat het daar beter is
nou ik heb net weer 30min met ze aan de telefoon gehangen omdat ik toch twijfelde aan het antwoord dat ik gister kreeg. En ik bleek dus 2 wifinetwerken in huis te hebben omdat die van de horizonbox nog aanstond. Die zitten elkaar dwars. Dat dacht ik zelf ook al, maar die gast die ik gister aan de lijn had zei dat dat geen invloed op elkaar zou moeten hebben. De dame van vandaag gaf duidelijk aan dat wel zo is. Nu dus de wifi van de horizonbox uitgezet. Straks ff puzzelen om de tv te verbinden met de modem en dan hopen dat het stabiel blijft. Wat een gek*t zeg...bah
Hier ik problemen sinds de samenwerking. Ook al een nieuwe modem gekocht. Maar helpt niets. Inderdaad wel bereik maar geen verbinding Volgens ziggo heeft niet verder niemand problemen mee
Sure!.. behalve dat er al meer dan 3000 klachten zijn binnengekomen bij de consumentenbond over hun netwerk EN dat er al ruim 50.000 klanten zijin overgestapt naar een andere provider.. maar verder heeft niemand er last van
hier ken ik ook zat, uiteindelijk met een nieuw modem (waar ze eerst nog een heel geruzie over hadden en de manager met tig verontschuldigingen terugbelde) is het dan waarschijnlijk opgelost. hier ook nu ziggo. nee ben niet blij met de veranderingen...
Heb je een Ipad of IPhone? Wij ook ziggo en super internet zolang de telefoons of ipad maar niet op de Wifi komen, dan klapt de verbinding er steeds uit (is een bekende kwaal, Wifi met Apple producten). Al nieuwe modem, maar deze week maar weer klagen. Zo vervelend
Ze geven bij upc nooit toe dat andere mensen ook problemen hebben. Hier best veel problemen gehad in het verleden, maar momenteel niet, ook niet sinds het ziggo is geworden. Ik kan ook prima netflix op mijn ipad kijken terwijl mijn man ook op de wifi zit. Alleen op zolder is het minder, maar dat is waarschijnlijk omdat twee betonnen vloeren eigenlijk teveel is voor de wifi, maar dat was dus ook al zo voor de overstap. Ach ja, als het straks warm wordt, zal het wel weer weken slecht zijn, want dat is elk jaar zo, ook al beweren ze dat alleen wij daar last van hebben ...
Niemand heeft deze problemen....sure! Toen ik ging googlen kwam ik honderden klachten tegen. Zo en dan ga ik nu ff de Tele2 lastigvallen want nu heb ik daar weer geen netwerk. Gelukkig doet de wifi nu wel en kan ik iig whatsappen maar smsen is ook handig met een man in zuidafrika voor z'n werk.
Hier is het ook bagger met het nieuwe modem. Mijn man gaat het binnenkort weer even met de oude proberen en anders verder knutselen (ICT-er) om te kijken wat er helpt.
Ik weet ook wel beter hoor. Kennen meerdere mensen met problemen sinds de overgang. Maar ze ontkennen het dus volledig. En komen daardoor ook niet met een oplossing. .. Het is bij ons alleen zakelijk Internet en telefoon. Dus behalve dat het vervelend is loop je hierdoor ook klanten mis...
Om deze reden zijn wij overgestapt naar KPN.. probleem is compleet over ALTIJD goeie verbinding. kan je dus helaas niet helpen verder.
Hier hetzelfde verhaal. Wij zijn inmiddels al overgestapt naar KPN omdat ik sowieso wilde overstappen. We hebben KPN nu een week en tot nu toe zijn we er tevreden over.
Wij zijn naar UPC overgestapt omdat KPN een compleet potje maakte van onze verhuizing. 7 maand lang konden ze het niet functionerend krijgen... En bij UPC funtioneerde het meteen perfect. Nooit problemen gehad. Dus dit is wel echt een domper. En terug naar de KPN wil ik absoluut niet.
Hier idem. Een paar zenders (waar we wel voor betalen!) kunnen we plots niet meer ontvangen of het is blokkerig. Ze hadden het hier over dat we maar een nieuwe kabel onder de vloer door moesten trekken van de meterkast naar de TV. Hoe verklaren ze dan dat wij voor die fusie totaal geen problemen hadden met TV en internet???? Toen werkte die kabel dus uitstekend.