Bagger internet Ziggo (UPC)

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi!!

    Ik ben op zoek naar mensen die hetzelfde probleem hebben. Heb inmiddels al meerdere keren met Ziggo aan de lijn gehangen maar het probleem blijft bestaan en wordt eigenlijk alleen maar gekker.
    Een paar dagen voor de samenvoeging van UPC en Ziggo zijn wij over gegaan naar een horizon box.
    Sindsdien is het internet K*T!
    Op advies een andere modem genomen om de Wi-Fi daarvandaan te halen maar dat is nog slechter dan uit de horizon box. Volle bak verbinding maar niks functioneert. Netwerkprobleem is de melding.
    Ik moet constant de modem opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen want simpelweg mijn telefoon opnieuw opstarten of de Wi-Fi uit en weer aan zetten werkt niet.
    Iemand die hier ervaring mee heeft en dit uiteindelijk heeft opgelost? Anders wordt het toch overstappen weer...
     
  2. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    De wifi aan en uit zetten ja zeker, hij kaad dan niks of zegt geen internetverbinding maar dit had ik ook bij de telfort...

    Tis lang niet wat ze beloofd hadden maar heb geen idee waar we anders naar toe zouden moeten...
     
  3. Lojo

    Lojo Bekend lid

    19 dec 2012
    612
    6
    18
    Hier is alles super traag geworden! Ik gebruik in bed bv graag die app zodat ik op de Ipad tv kan kijken. Sinds de overgang naar Ziggo kan ik dat eigenlijk wel vergeten. Heel irritant!
     
  4. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hier ook enorm drama met internet sinds de overgang, als manlief aan het gamen is (via de internetkabel) kan ik op wifi geen filmpjes meer kijken (ook Netflix niet), zodra hij niet aan het gamen is, lukt dat dus wel.. dit was voorheen nooit een probleem en ook de tv is bagger (zappen is traag, zenders zijn slechte kwaliteit, sommige zelfs niet meer te bekijken (alleen maar blokkerig)
    Gebeld en gemaild maar de oplossing die ze bieden slaat nergens op (vervangen van wandcontactdoos..), daarna heb ik ze niet meer kunnen bereiken!! (lijkt weer de oude helpdesk van UPC!)

    Gisteren de knoop doorgehakt en overgestapt naar KPN, (hebben we meteen glasvezel :) )
    Nu maar hopen dat het daar beter is ;)
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou ik heb net weer 30min met ze aan de telefoon gehangen omdat ik toch twijfelde aan het antwoord dat ik gister kreeg.
    En ik bleek dus 2 wifinetwerken in huis te hebben omdat die van de horizonbox nog aanstond. Die zitten elkaar dwars.
    Dat dacht ik zelf ook al, maar die gast die ik gister aan de lijn had zei dat dat geen invloed op elkaar zou moeten hebben.
    De dame van vandaag gaf duidelijk aan dat wel zo is.
    Nu dus de wifi van de horizonbox uitgezet.
    Straks ff puzzelen om de tv te verbinden met de modem en dan hopen dat het stabiel blijft.
    Wat een gek*t zeg...bah
     
  6. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Hier ik problemen sinds de samenwerking. Ook al een nieuwe modem gekocht. Maar helpt niets. Inderdaad wel bereik maar geen verbinding
    Volgens ziggo heeft niet verder niemand problemen mee
     
  7. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Sure!.. behalve dat er al meer dan 3000 klachten zijn binnengekomen bij de consumentenbond over hun netwerk EN dat er al ruim 50.000 klanten zijin overgestapt naar een andere provider.. maar verder heeft niemand er last van ;)
     
  8. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ken ik ook zat, uiteindelijk met een nieuw modem (waar ze eerst nog een heel geruzie over hadden en de manager met tig verontschuldigingen terugbelde) is het dan waarschijnlijk opgelost.
    hier ook nu ziggo. nee ben niet blij met de veranderingen...
     
  9. PinkPanther

    PinkPanther Actief lid

    16 dec 2013
    131
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heb je een Ipad of IPhone?

    Wij ook ziggo en super internet zolang de telefoons of ipad maar niet op de Wifi komen, dan klapt de verbinding er steeds uit (is een bekende kwaal, Wifi met Apple producten). Al nieuwe modem, maar deze week maar weer klagen. Zo vervelend:(
     
  10. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ze geven bij upc nooit toe dat andere mensen ook problemen hebben. Hier best veel problemen gehad in het verleden, maar momenteel niet, ook niet sinds het ziggo is geworden. Ik kan ook prima netflix op mijn ipad kijken terwijl mijn man ook op de wifi zit. Alleen op zolder is het minder, maar dat is waarschijnlijk omdat twee betonnen vloeren eigenlijk teveel is voor de wifi, maar dat was dus ook al zo voor de overstap. Ach ja, als het straks warm wordt, zal het wel weer weken slecht zijn, want dat is elk jaar zo, ook al beweren ze dat alleen wij daar last van hebben ;)...
     
  11. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Niemand heeft deze problemen....sure!
    Toen ik ging googlen kwam ik honderden klachten tegen.

    Zo en dan ga ik nu ff de Tele2 lastigvallen want nu heb ik daar weer geen netwerk.
    Gelukkig doet de wifi nu wel en kan ik iig whatsappen maar smsen is ook handig met een man in zuidafrika voor z'n werk.
     
  12. Martine1983

    Martine1983 Fanatiek lid

    4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Hier is het ook bagger met het nieuwe modem. Mijn man gaat het binnenkort weer even met de oude proberen en anders verder knutselen (ICT-er) om te kijken wat er helpt.
     
  13. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik weet ook wel beter hoor. Kennen meerdere mensen met problemen sinds de overgang. Maar ze ontkennen het dus volledig. En komen daardoor ook niet met een oplossing. ..
    Het is bij ons alleen zakelijk Internet en telefoon. Dus behalve dat het vervelend is loop je hierdoor ook klanten mis...
     
  14. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Om deze reden zijn wij overgestapt naar KPN.. probleem is compleet over :) ALTIJD goeie verbinding. kan je dus helaas niet helpen verder.
     
  15. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Blij dit te horen! 18-6 zal KPN bij ons aangesloten worden :D
     
  16. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Hier hetzelfde verhaal. Wij zijn inmiddels al overgestapt naar KPN omdat ik sowieso wilde overstappen. We hebben KPN nu een week en tot nu toe zijn we er tevreden over.
     
  17. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij zijn naar UPC overgestapt omdat KPN een compleet potje maakte van onze verhuizing. 7 maand lang konden ze het niet functionerend krijgen... En bij UPC funtioneerde het meteen perfect. Nooit problemen gehad.
    Dus dit is wel echt een domper. En terug naar de KPN wil ik absoluut niet.
     
  18. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Hier idem. Een paar zenders (waar we wel voor betalen!) kunnen we plots niet meer ontvangen of het is blokkerig.

    Ze hadden het hier over dat we maar een nieuwe kabel onder de vloer door moesten trekken van de meterkast naar de TV.
    Hoe verklaren ze dan dat wij voor die fusie totaal geen problemen hadden met TV en internet???? Toen werkte die kabel dus uitstekend.
     

Deel Deze Pagina