Gisteren weer zitten kijken naar het koffertjesspel en kwam erachter dat wij die bingokaarten nog ergens hadden liggen. Maar nu vraag ik me af.. kan je die ook activeren en dan je 'abonnement' net voordat je moet gaan betalen in januari weer opzeggen? Ik bedoel, je laat die bingokaarten toch niet ongeactiveerd liggen als je nergens aan vast zit toch ??
Je hebt sowieso bingokaarten per lot dat je al hebt. Dus als je met 1 lot meespeelt bij de postcodeloterij, dan heb je per aflevering van miljoenenjacht ook 1 bingokaart die al geactiveerd is. Daarnaast kan je "gratis" extra kaarten activeren. Dit houdt in dat je dus na die bingo afleveringen een extra lot overhoudt waar je inderdaad vanaf januari voor gaat betalen. Je kan inderdaad dat extra lot weer opzeggen voordat je daadwerkelijk moet gaan betalen, maar onthoud dat de meeste mensen dit vergeten en dus wel blijven betalen voor extra loten. Dit is natuurlijk ook waarom ze in eerste instantie gratis zijn, omdat ze hopen dat je vergeet op te zeggen zodat ze er weer winst op maken uiteindelijk. Dus als je dat wilt doen, vergeet het niet op te zeggen