Hoi Hoi, Ik mag vrijdag weer beginnen met werken en ik heb er heel veel zin in. Vooral omdat ik sinds 30-04-12 maar 2 uurtjes per dag mocht/kon werken of ziekgemeld was ivm zwangerschap en vanaf begin september helemaal "ziek" thuis zat. Ben 30-11-12 ben bevallen. Ik had om mijn dagen van vorig jaar een beetje mee op te maken nog vakantie aan mijn verlof geplakt, maar nu is het toch echt bijna voorbij met het verlof. Ik geniet mega van die twee boefjes en roep tegen iedereen dat ik mega zin heb om te gaan werken en dat is ook zo. Maar nu lig ik alleen op mijn bedje (manlief is werken) en nu komt het besef, vrijdag is het niet meer te pas en te onpas knuffelen, om 7 uur 's ochtends flesje geven, hup de oudste aankleden, kids in de auto, naar oma, waarschijnlijk een hele lange dag (tijd kruipt waarschijnlijk voorbij) hebben op het werk en om 18 uur pas weer kunnen knuffelen met die 2 boeven (nu is het net of ik niets anders doe dan knuffelen haha). En wat zijn die gezichtjes mooi als ze je weer zien.... En toen kwamen er toch wat traantjes.... wat zal ik ze missen en wat zal ik blij zijn ze weer te zien Morgen wordt het een dagje dubbel genieten van de kids denk ik... (sorry moest het even kwijt, he dat lucht op, soms moet je jezelf even diep in de ogen kijken......)
Ik begin ik morgen weer..... en heb er helemaal geen zin in. Ik vind mijn werk leuk zeker maar vind het nu nog te leuk thuis om er echt zin in te krijgen. .... Ik loop vandaag al de hele tijd zomaar te huilen. Hopelijk vliegt morgen voorbij en dan is het weer weekend. Werk ze morgen een veel sterkte!
Hallo, Ik ben vorige week donderdag weer begonnen. Ondertussen 4 dagen er op zitten en morgen werk ik ook. Maar is inderdaad wel weer even wennen. Vooral de vraag 'heeft ons kleintje het wel naar haar zin op het dagverblijf'. Maar die heb ik tot nu toe lachend op gehaald. En wat Marleenmama al aangeeft, als je je kindjes dan weer ziet... extra verliefd! . Succes morgen meiden!! En alvast een fijn weekend! xxx Kweenie
Thanks Girls, Jullie ook veel succes morgen.... begin langzaam aan het idee te wennen, morgen is manlief ook nog es heeeeeeel vroeg naar zijn werk, of te wel mijn wekker staat om 6 uur zodat ik nog even kan douchen (hoop stiekem dat hij de laatste fles rond half 12 geeft hihi), pffff ach het went zullen we maar zeggen.... Kids gaan morgen naar oma, dus dat scheelt, de oudste eet een boterham bij oma, en misschien breng ik hem wel in zijn pyjama, hihi, es kijken hoe het morgen gaat, de spulletjes voor de kids staan alvast klaar...
Ik ben 3 weken geleden weer begonnen en hier voelde het ook heel dubbel.Die kleine meid 2 volle dagen naar het kdv terwijl het allemaal heel vertrouwd is want mijn andere 2 kinderen gingen er ook heen.Het is gewoon even er doorheen moeten en de eerste dag hunker je echt naar je kleintje maar het werken doet mij ook weer heel veel goed.Ik ben weer energieker en geniet nu nog meer dan voorheen(als dit al mogelijk is) Succes morgen,komt helemaal goed.
Zo zit er klaar voor. Alle spulletjes staat klaar. Kids en mezelf gedouched/ gewassen en aangekleed, oudste wil bij oma eten. Jongste krijgt nu de fles. Jee ik heb zo nog tijd over hihi... Werk ze allemaal
Ik snap je dubbel op gevoel wel maar misschien gaat je dag juis snel voorbij! je ochtend zal misschien zowiezo al beginnen met collega's die je alsnog willen feliciteren en vragen hoe het met de kleine is. Daarna ben je ook al weer een soort van gewend dat je daar bent en besef je dat je die collegas ook wel hebt gemist. En je kan alijd even in de pauze bellen naar oma hoe het gaat met de kleintjes. En bedenk hoe blij je bent eide van de werkdag weer op naar oma om ze te halen en hoe blij hun zijn dat je ze komt halen ondanks dat ze een leuke dag bij oma hebben gehad.Zowiezo is het moeilijk die 1e stap om na lange tijd weer te gaan werken maar uiteindelijk wordt dat ook weer een normaal ritme! En is ergens toch leuk dat je weet dat je ze aan het einde van de dag kan halen en er nog even een gezellig (knuffel) avondje van kan maken.