Hoe gaan jullie daar mee om ? Loop je er voor weg of ga je het conflict aan. Ikzelf kom er vaak genoeg achter dat ik thuis heel dapper ben en bij diegene helemaal dichtklap. Hoe doen jullie dat ?
Ik word boos en als ik heel boos ben ga ik altijd huilen dus dan sta ik voor lul Ik probeer altijd weg te lopen en te bedenken wat ik het beste kan zeggen. Als het even kan zet ik het in een email. Ben op schrift wat sterker dan verbaal
ik ontloop het liever! hangt er ook een beetje vanaf wie het is.. en ook ik ben zo iemand die gaat huilen als ik boos ben! heel vervelend af en toe..
Ik ga het conflict aan. Als ik heel boos ben ga ik ook huilen maar dat interesseert me niks en ik schaam me er niet voor.
ligt er een beetje aan waar het over gaat, gaat het over mijn kids of iets dan ben ik een leeuwin en scheur ik je aan stukken als het moet, ik heb geleerd inmiddels om niet overal meer moeite in te stoppen ik was eerst een stuk feller maar vind het gewoon niet altijd de moeite meer waard, sommige mensen zijn en blijven gewoon dom en bereik je toch niet Dus als het belangrijk is ga ik er wel op in, blijven ze netjes dan blijf ik dat ook wel maar ik kan mijn punt wel goed overkrijgen als het moet..
Ik ga het conflict aan, ben ik erg goed in, ik heb van de maand de gemeente (ook die van jou dus ) een heeeele boze mail gestuurd over een pand wat ik als winkel wilde huren, waar zij het niet mee eens waren, kreeg van de week bericht dat ze er (vandaag) over gingen vergaderen, ben dus erg benieuwd ik dacht nee is nee, maar blijkbaar heb ik mijn punt zo goed gemaakt, dat ze erover in vergadering gaan
Haha, dan moet ik bij jou maar eens op les . Maar in schrift ben ik ook veel sterkter dan verbaal.. Ik klap dan zo gauw dicht. Ook zo vervelend.
Verbaal kan ik het ook heel goed, ik ben geen ruziezoeker, maar er zijn momenteel nogal wat conflicten tussen een collega en mij en mijn werkgever leek het niet verstandig als ik bij het gesprek aanwezig was, ik mocht wel, mits zij zelf het woord mocht voeren hahaha, ze weet hoe boos ik op deze collega ben en ze weet inmiddels ook wel hoe ik ben
Ligt aan het conflict. Ik zit/zat momenteel in een familie conflict ( ik ga er verder niet op in waar het over gaat ) en daar klap ik bij dicht. Voor de '' normale '' conflicten stap ik niet weg, ik ga daar zeker wel over in gesprek, en ja dan trek ik me grote scheur open, zoals ik hier op het forum wel eens kan reageren zo reageer ik in RL ook.
oja van familie is wel herkenbaar, daar ben ik ook niet goed in, wil iedereen happy houden maarja dat gaat niet altijd!
Ja hier ook heel herkenbaar. Bij familie probeer ik dan ook rustig te blijven en als het te moeilijk wordt klap ik ook dicht.. Dan denk ik achteraf had ik dit of dat maar gezegd..
Ik ga ze uit de weg.. Mijn probleem is dat ik door iedereen aardig gevonden wil worden. Het is wel zo dat ik op schrift sterker ben, dan in het echte leven... Tenzij ik echt kwaad ben, dan interesseert het even niets meer. (Dat zal te maken hebben met dat ze me dan toch al niet meer aardig vinden)
Heb een hekel aan conflict / ruzie / onenigheid met een ander. Kan er gewoon niet zo goed tegen. Bij mensen die ik (goed) ken spring ik wat sneller uit m'n vel, bij vreemden niet zo. Dan ontloop ik het conflict liever. Tenzij de andere partij maar blijft doorgaan en doorgaan. Dan kan ik echt enorm ontploffen, heb ik gemerkt. Maar over het algemeen ga ik conflicten liever uit de weg.
Ik ga juist de discussie aan. Kan soms iets te vel uit de hoek komen en iemand verbaal omver lopen. Maar dat is alleen wanneer de ander koppig is en niet wil luisteren. Bij een langlopend conflict geef ik de persoon eenmalig de kans om het gesprek aan te gaan. Gebeurd dit niet, schrap ik hem/haar uit mijn leven.
Ik ga het conflict aan. Op welke manier dan ook. Of ik nu moet huilen of niet. Soms moet ik zo huilen dat ik niet meer uit mijn woorden kom, maar dat weerhoud me er niet van om een confict aan te gaan.
Ik moet zeggen dat als het over iets aan de telefoon gaat, of als ik een e-mail stuur, ik écht niet over me heen laat lopen! Ik heb het zélfs voor elkaar om de ANWB om te lullen. Ik wilde mijn abbo wijzigen maar dat deed ik half nov. en dat moest blijkbaar voor 1 november. Ja weet ik veel, ik ga pas bellen als ik de rekening krijg voor het nieuwe jaar. Ik heb het zo hoog laten oplopen dat ze me gewoon mijn zin hebben gegeven Of ik daar nu echt trots op moet zijn, weet ik niet, maar het scheelt wel in mijn portemonnee.
Dat ligt eraan.. maar over het algemeen ga ik een conflict niet uit de weg. man heb ik wel eens zien kijken van ' daar gaaaan we weer ' en heeft liever dat ik mijn mond hou zou soms ook beter zijn