Hihi, moet stikem toch een beetje lachen.. Zei ik gisteren niet dat hij eraan zat te komen (de positieve test), dat dit het begin van je piek was? De foto van de test waar je mee begon was het begin van je piek. Een piek kan zo'n 36 uur duren. Je zit nu waarschijnlijk aan het einde van je piek, maar nog steeds positief. LH zorgt ervoor dat je ei los in de follikel komt te liggen. Pas NA de LH-piek springt je ei. Sorry Babii... En ja, ik zou vanavond toch nog een keer...
Nou helaas (en gelukkig voor ons ). Geeft mijn temperatuur, wat ik ook invul mijn ovulatie op gisteren.... Als ik hem vanaf vandaag laat verhogen of vanaf vrijdag, mijn ovulatie blijft op CD12 staan (gelukkig), want gisteravond hebben we niet geklust. Moest gewoon huilen, zo erg vind ik inmiddels het op commando klussen. Ben het na 1,5 jaar zo meer dan zat (sorry meiden).... Maar ja, ik ga er dus niet vanuit dat ik zwanger ben of wordt deze ronde, weet bijna zeker dat het niet raak is. Vrees dat de zaadjes van zaterdag op zondagnacht niet meer leven ..... En heb de hele nacht buikpijn gehad en nu nog pfffff... Maar een ei springt 20 tot 36 uur na de eerste waarneming van de LH piek zegt mijn gyn. Dus het kan best kloppen dat hij gisteren gesprongen is, maar dat het LH nog niet afgenomen was. Geen idee, het zal wel. We hebben dus alleen zaterdag op zondagnacht geklust. Voor ons was dat CD11 (was na 12 uur in de nacht) en had zondagmiddag een positieve ovulatietest (en geen idee hoelaat die piek begon), want testte pas rond 15.00 uur en normaal vroeger . Maar helaas hebben we gisteren dus niet geklust, dus raak zal het niet zijn... Wel naar dat ik nog steeds een naar gevoel in me buik heb. Heb dit vaker na een ovulatie of het ei moet nog springen, maar dat zou niet kloppen met mijn temperatuur, want die was vandaag al iets omhoog .
Ik zou er niet bij voorbaad vanuit gaan dat het niet raak is Babii, je hebt mooi op tijd geklust en ik zou er ook niet van uit gaan dat alle zaad zondag al dood was. Ga van het positieve uit meid! Wat betreft LH, ik kan me voorstellen dat de waarde in bloed al afgenomen is, maar dat je lichaam nog steeds bezig is de afvalstoffen weg te werken (waardoor je dus nog steeds een positieve test krijgt. Ik herken het dat je zegt dat op commando klussen niet fijn meer is. Wij hebben hetzelfde probleem en eigenlijk doen we het dus ook gewoon niet meer. Niet op commando bedoel ik. Nu ik het schrijf bedenk ik me dat eigenlijk heel ons sexleven op ons gat ligt. er ligt een te zware druk op, of dat is in ieder geval zo geweest. Hopelijk komt dat wel weer... He meid, succes in je wachtweken Wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor!!! Ben ik van overtuigd!
Je bent een lieverd, maar dat wist je al! Ons seksleven lag/ligt ook giga op zijn gat door dit alles, maar dat herken jij als geen ander! Wat er zaterdag op zondag nacht gebeurde was eindelijk spontaan en we genoten weer van elkaar. In principe was die nacht dus zoals ik schreef CD11, want was na 12 uur.... En die zondagmiddag had ik dus een posi ovu. Ik zou denken: zaadjes zijn dan vannacht doodgegaan, maar men zegt dat ze 72 uur leven dus hebben ze nog even. Weet het niet meer, maar kan er beter vanuit gaan dat het niet goed is en niet raak dan dat ik hoop koester .
Mee eens Merah! En vindt dat, dat wel mag hoor na 1,5 jaar de ene klap na de ander . Gyn stuurde dit (gyn in Zuwe Hofpoort): Babii weer gerustgesteld, we wachten weer af! Mag morgen nog wel voor een meting, duim, duim dat het bms gegroeid is vanaf vrijdag de 13e .
Ik duim met je mee! Blijf het typisch vinden dat elk ziekenhuis het toch weer net even anders vertelt...
Nou dit staat ook zo in de ovulatietest hoor (maar werd er helemaal onzeker van) . Dat je eisprong binnen 24 tot 48 uur na start van je LH piek plaatsvindt, maar ga voortaan inderdaad niet meer testen. 1x is voldoende . (als er een volgende keer komt).