Vandaag een action test gedaan. En op het nachtkastje gelegd. Ik had me verslapen. Ik moet donderdag ongie worden en heb dinsdag en woensdag 2 weken geleden positieve cb ovu test. Nu had ik vage klachten. En had deze testen nog liggen en dus gedaan. Met als resultaat dit??? Ik weet niet of hij binnen de tijd er stond en ik heb de test gespoeld maar ook dan blijft hij staan!! En is hij roze. Wat is jullie ervaringen?? Ik heb wel eens indrogers gehad maar niet zo duidelijk als deze! Jullie wel?
Ik zie een streepje! Kan niet duidelijk de kleur zien. Staat die op de juiste plek? Kan dat niet goed inschatten omdat de test uit t hulsje is.
Ik zie hem,maar buiten de tijd is niet betrouwbaar.En heb zelf op deze testen wel eens veel duidelijkere indrogers gehad. Er is maar 1 manier om er achter te komen,en dat is een nieuwe test doen en aflezen binnen de 5 min.Heel veel succes!ik duim
Ja dan ben je zwanger als die van vanavond er binnen afleestiid syaat! Duidelijk streepje. Ps in de huls staat hij beter hoor haahahah
Vanmorgen nieuwe testen gehaald en met ochtendtreinen gedaan! Negatief!!!! En predictor had ik nog liggen ook negatief!
Ik zie op alle 4 wel ' iets'. Ik was ook een avond tester bij mijn eerste. Testen waren S'avonds duidelijker dan smorgens ! Hoop dat ze oplopen!