Hoi Meiden, Deze maand begonnen met Clearblue ova testen (digitaal) Ik weet het, het is pas de 2de ronde maar was benieuwd wanneer ik nu mijn ei had. Net toen ik dacht geen smiley maar te krijgen, - was op dag 8 al begonnen met testen om hem niet te missen - kreeg ik een smiley 's morgens op dag 18 van mijn cyclus. Vandaag is dag 19 en vanmorgen niet getest. Maar had vanavond nog steeds buikpijn dus voor de grap toch even getest, en ja hoor: nog steeds moet mijn ei nu nog steeds komen dan? dan is de LF toch veel te kort?? Heb nog nooit een langere cyclus dan 29 dagen gehad dus.. Hoop zo dat het raak is, gevreeen op dag 7-9-11-13-15-16-17-18 & 19 (net vanavond haha) en heel eerlijk gezegt ben ik een beetje seks moe inmiddels is het nu na 00;00 en alweer dag 20 pfff Mocht het deze maand weer niet raak zijn dan laat ik het varen en ga ik niet meer op tijden laten (denk ik..) Het leek me zo mooi om ''gewoon'' zwanger te worden zonder er bij na te denken. Nu ik me er in verdiep zie ik dat het voor heel mensen anders is helaas. Respect voor alle meiden die al zo lang wachten op hun wondertje! Maar weet iemand hoe het zit met 2 dagen ? ik weet dat de eisprong tussen de 12 en 36 uur optreedt na smiley maar daar zit al overeen en nog een smiley..
Ik heb ook 2 dagen een smiley, mijn eitje springt dan op de dag wanneer de test weer negatief is. Dus echt 48 uur na de eerste test. Maar bij jou kan dat zomaar anders zijn. Alleen dmv tempen weet je precies wanneer je eitje is gesprongen. Je eitje springt 24-48 uur na het begin van je lhpiek, dus hij kan ook nog tijdens de piek springen. En wat betreft klussen zit je wel goed hoor
Hoi hoi, Nou ik heb wel getempt maar alleen voordat ik ging slapen.. en dan mag volgens mij niet. Ik zag mezelf niet ook in weekend om 07:00 de wekker zetten.. misschien komt dat nog.. tempraturen wordt ik nu idd niet wijs uit. Maar dat zal komen door het tijdstip denk ik. 36,8-36,5-36,5-36,4-36,4-36,5-36,4-36-36,6-36,9-36,5-36,5-36,5-36,9-36,1-36,5-36,5-36,5 Ja idd dat klussen dit wel goed haha manlief vindt het niet vervelend maar voor de zekerheid morgen ook meer weer ff denk ik Maar ik zie dat jij 2 jan ook naar de gyn moet? toevallig ik ook. Ik voor aanhoudende buikpijn klachten en algemene check up omdat ik ook drager van het brca2 gen ben, en jij?
Hier ook2 dagen een smiley. Op de dag dat ik geen smiley meer zie springt m'n ei. Het is dus 48 uur na de eerste positieve test. Ze zeggen dat het gemiddeld tussen de 24 en 48 uur na je eerste positieve test is. Dat verschilt pp. Door te temperaturen weet je het nog zekerder. En wat je zegt temperaturen voor het slapen heeft geen nut. Je moet minimaal 3 uur geslapen hebben om een goede basale lichaamstemp vast te kunnen stellen Je hebt iig goed je best gedaan qua klussen. Dus dat zit wel goed.
@ truffeltje.. een aantal jaar geleden had ik ook de cb ovu testen gebruikt, omdat ik dat geklooi met die streepjes beu was.. maar heb je met echtendurine getest, want dat "mag" namelijk niet, omdat in ochtendurine een hoge dosis lh zit kan dus wel zo zijn dat je ei idd eraan kwam en je lh al behoorlijk hoog zat, maar dat dag 19 echt DE dag was zeg maar.. snappie?
Die cb's mogen wel met ochtendurine, maar beter is van niet. En wat betreft dat tempen, als je dat savonds doet dat is dat idd niet betrouwbaar, dus daar zou ik niet naar kijken. Ik moet zeggen dat ik tempen minder gedoe vind dat ovutesten. Gewoon sochtends je wekker zetten, gauw tempen en daarna weer lekker verder slapen als je er nog niet uit hoeft Ik moet volgende week idd ook naar de gyn. Ik ben doorgestuurd vanwege mijn onregelmatige cyclussen, en ik heb de ziekte van Hashimoto (trage schildklier) en ben drager van het cf-gen. Al met al zijn dat allemaal factoren waardoor je moeilijker zwanger kan raken. Daarom ben ik al vrij snel doorgestuurd
Ja idd die van CB mogen wel met ochtend urine dat vond ik ook zo handig. Vanmorgen trouwens geen smiley meer dus mij is inderdaad gesprongen als het goed is. hoop dat het gelukt is. Vanavond ook meer weer gezellig maken just in case haha Dat is wel slim inderdaad wekker zetten, tempen en dan weer verder pitten. Vraag me af om mn mn blij wordt als ik zo vroeg het licht aan doe als hij uit de late dienst komt.. Wat vervelend van je schildklier zeg en wat is het cf gen? Wel fijn dat je snel terrecht kan! Ik zelf het brca2 gen (40 tot 80% kan op borstkanker en 10 tot 30% op eierstokkanker) en nu met die buikpijn vindt ik het toch wel even fijn dat ze het van binnen even nakijken. Mijn borsten worden al 2 keer bij jaar gescreend. Maar mijn eierstokken doen ze pas vanaf 35 jaar.. terwijl dat ook voorkomt bij jonge vrouwen. Ik hoop dat bij jou ook alles goed is woensdag!
Zoals andere reactie al zei, het mag wel met Clearblue testen daarom heb ik daar ook voor gekozen en idd ook omdat die smiley lekker duidelijk is scheelt een hoop getuur naar streepjes. Vanmorgen was mn test negatief (leeg rondje) dus hij is inderdaad vannacht gesprongen denk ik. Hoop echt dat t raak is